Jūsu e-pasta adrese


Parole (Jūsu līguma Nr.)


ZINĀTNE UN PĒTNIECĪBA

Alberta koledžas zinātniskās pētniecības un jaunrades galvenais mērķis ir sekmēt koledžas un tās studiju programmu konkurētspēju, sasniedzot programmu izvirzītos studiju rezultātus pētniecībā un jaunradē, veicinot pētniecībā balstīto studiju īstenošanu, attīstot akadēmiskā personāla un studējošo pētniecības kompetences un rezultātus, īpaši lietišķo pētījumu un jaunrades jomā, attīstot sadarbību ar darba devējiem un citām ieinteresētajām pusēm.

Ņemot vērā ieinteresēto pušu vajadzības un intereses, ir noteiktas šādas zinātniskās pētniecības un jaunrades stratēģijas prioritātes:

  • zinātniskās pētniecības un jaunrades kapacitātes stiprināšana;
  • mācībspēku un studējošo zinātniskās pētniecības un jaunrades attīstība;
  • zinātniskās pētniecības un jaunrades sadarbība ar ārējām ieinteresētajām pusēm.

Zinātniskās pētniecības un jaunrades attīstības stratēģija 2019 - 2024

PĒTNIECĪBAS VIRZIENI

STUDIJU VIRZIENS "VADĪBA, ADMINISTRĒŠANA UN NEKUSTAMO ĪPAŠUMU PĀRVALDĪŠANA":

Studiju programma “Cilvēkresursu vadība”:

  • Personāla adaptācijas problēmas un risinājumi
  • Vērtību pieeja personāla vadībā
  • Personāla darba organizācija starpkulturālā vidē
  • Personāla vadības izaicinājumi organizācijas pārmaiņu laikā


Studiju programma “Uzņēmējdarbības vadība”:

  • Ekonomikas izaicinājumi mazajiem un vidējiem uzņēmumiem
  • Ārējās un iekšējās vides mijiedarbība ar uzņēmuma darbības efektivitāti
  • Mazo uzņēmumu priekšrocības piesātinātā tirgū


Studiju programma “Grāmatvedība”:

  • Nodokļu ietekme uz uzņēmuma saimniecisko darbību
  • Debitoru parādu vadīšanas politikas ietekme uz uzņēmuma darbības rezultātiem
  • Grāmatvedības organizācijas problēmas un risinājumi mazā uzņēmumā


Studiju programma “Pasākumu producēšana”:

  • Pasākumu organizēšanas tendences
  • Multimediju un interaktīvo mediju pielietojuma iespējas pasākumu organizēšanā
  • Pasākumu mārketinga pielietojums organizācijas darbībā

Studiju programma “Digitālais mārketings”:
  • Digitālā mārketinga tendences
  • Satura mārketinga attīstības iespējas organizācijā
  • Influenceru mārketinga pielietojuma iespējas organizācijas mārketinga darbībā
  • Pārdošanas veicināšanas metožu pielietojums organizācijas mārketinga stratēģijā

 


STUDIJU VIRZIENS “INFORMĀCIJAS UN KOMUNIKĀCIJAS ZINĀTNES”:

Studiju programma “Sabiedriskās attiecības”:

  • Sabiedrisko attiecību izpratne un tendences sabiedrībā
  • Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums sabiedrisko attiecību speciālista darbā
  • Influenceru iesaiste zīmola komunikācijā
  • Digitālā komunikācija sabiedrisko attiecību darbā



STUDIJU VIRZIENS “TIESĪBU ZINĀTNE”:

Studiju programma “Komercdarījumu tiesiskais regulējums”:

  • Reklāmas jomas tiesiskais regulējums, pārkāpumi un atbildība
  • Patērētāja tiesiskā aizsardzība komercdarbībā
  • Organizāciju dokumentu noformēšanas analīze un paraugu izstrāde
  • Citas valsts komercdarbības tiesiskā regulējuma analīze

 


STUDIJU VIRZIENS “INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS, DATORTEHNIKA, ELEKTRONIKA, TELEKOMUNIKĀCIJAS, DATORVADĪBA UN DATORZINĀTNE”:

Studiju programma “Informācijas tehnoloģijas”:

  • Informācijas tehnoloģiju rīku izmantošana uzņēmumu iekšējās kontroles sistēmā
  • Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pielietošana biznesa problēmu risināšanā
  • Informācijas tehnoloģiju industrijas attīstības perspektīvas Latvijā

LKA KONFERENCE

21.03.2023.

Studenti aicināti piedalīties Latvijas Koledžu asociācijas studējošo konferencē. Visi studenti aicināti paplašināt redzesloku, piedaloties tiešsaistes Studentu pētnieciskajā konferencē...

DZIMUMBALLE 2023

20.03.2023.

Vai Tu esi gatavs būt draugs, draugs kādam Dzimumballē′23?. Jo tieši dejojot un skaļi dziedot pie lieliskā $ourJ dziesmām, Tev būs iespēja satikt draugus visai dzīvei un, iespējams, pat...

STUDIJU AKTIVITĀTES MARTĀ

02.03.2023.

06.03.2023.. E-vieslekcija „Cilvēkresursu pārvaldības procesu automatizācija un mūsdienu IT risinājumu/platformu sniegtās iespējas”. 13.03.2023.. E-vieslekcija „Socializēšanās:...

SWEDBANK ISIC KARTE

02.07.2020.

Izvēlies studenta apliecību ar plašām iespējām!. ISIC (International Student Identity Card) ir vienīgā starptautiski atzītā pilna un nepilna laika studenta identifikācijas karte, kuru katru gadu...

STUDIJU AKTIVITĀTES APRĪLĪ

02.03.2023.

03.04.2023.. E-vieslekcija „Cilvēkresursu pārvaldības procesu automatizācija un mūsdienu IT risinājumu/platformu sniegtās iespējas” – 2. daļa”. 24.04.2023.. E-vieslekcija „Kā...

NEIRONU TĪKLI

13.02.2023.

Vai neironu tīkli izkonkurēs daudzu profesiju pārstāvjus?. Andrejs Liepiņš, Alberta koledžas studiju programmas “Informācijas tehnoloģijas” direktors. Viena no aktualitātēm programmēšanas...

STIPENDIJA "STUDĒTGODS"

09.02.2023.

Līdz 20. februārim 1. un 2. kursā studējošie var pieteikties stipendijai “Studētgods” . Līdz 20. februārim studējošie no daudzbērnu ģimenēm, bāreņi un bez vecāku apgādības...

AICINA FORTIUS

30.01.2023.

EKA kamerkoris FORTIUS aicina pievienoties jaunus dziedātājus!. Koru pārbaudes skate jau 25. martā!. 150 gadu Dziesmu un deju svētki jau vasarā!. Jo īpaši tiek gaidīti kungi.. . Mēģinājumi notiek...

STUDIJU AKTIVITĀTES FEBRUĀRĪ

13.02.2023.

13.02.2023.. E-vieslekcija „FasterCourse – kā no idejas, bez pieredzes un naudas, nonākt pie produkta, ko nopirka Twitter, Uber un NASA”.

Uzdot jautājumu

 

Sazinies ar mums