ZINĀTNE UN PĒTNIECĪBA
Alberta koledžas zinātniskās pētniecības un jaunrades galvenais mērķis ir sekmēt koledžas un tās studiju programmu konkurētspēju, sasniedzot programmu izvirzītos studiju rezultātus pētniecībā un jaunradē, veicinot pētniecībā balstīto studiju īstenošanu, attīstot akadēmiskā personāla un studējošo pētniecības kompetences un rezultātus, īpaši lietišķo pētījumu un jaunrades jomā, attīstot sadarbību ar darba devējiem un citām ieinteresētajām pusēm.
Ņemot vērā ieinteresēto pušu vajadzības un intereses, ir noteiktas šādas zinātniskās pētniecības un jaunrades stratēģijas prioritātes:
- zinātniskās pētniecības un jaunrades kapacitātes stiprināšana;
- mācībspēku un studējošo zinātniskās pētniecības un jaunrades attīstība;
- zinātniskās pētniecības un jaunrades sadarbība ar ārējām ieinteresētajām pusēm.
Zinātniskās pētniecības un jaunrades attīstības stratēģija 2019 - 2024
PĒTNIECĪBAS VIRZIENI
STUDIJU VIRZIENS "VADĪBA, ADMINISTRĒŠANA UN NEKUSTAMO ĪPAŠUMU PĀRVALDĪŠANA":
Studiju programma “Cilvēkresursu vadība”:
- Personāla adaptācijas problēmas un risinājumi
- Vērtību pieeja personāla vadībā
- Personāla darba organizācija starpkulturālā vidē
- Personāla vadības izaicinājumi organizācijas pārmaiņu laikā
Studiju programma “Uzņēmējdarbības vadība”:
- Ekonomikas izaicinājumi mazajiem un vidējiem uzņēmumiem
- Ārējās un iekšējās vides mijiedarbība ar uzņēmuma darbības efektivitāti
- Mazo uzņēmumu priekšrocības piesātinātā tirgū
Studiju programma “Grāmatvedība”:
- Nodokļu ietekme uz uzņēmuma saimniecisko darbību
- Debitoru parādu vadīšanas politikas ietekme uz uzņēmuma darbības rezultātiem
- Grāmatvedības organizācijas problēmas un risinājumi mazā uzņēmumā
Studiju programma “Pasākumu producēšana”:
- Pasākumu organizēšanas tendences
- Multimediju un interaktīvo mediju pielietojuma iespējas pasākumu organizēšanā
- Pasākumu mārketinga pielietojums organizācijas darbībā
Studiju programma “Digitālais mārketings”:
- Digitālā mārketinga tendences
- Satura mārketinga attīstības iespējas organizācijā
- Influenceru mārketinga pielietojuma iespējas organizācijas mārketinga darbībā
- Pārdošanas veicināšanas metožu pielietojums organizācijas mārketinga stratēģijā
STUDIJU VIRZIENS “INFORMĀCIJAS UN KOMUNIKĀCIJAS ZINĀTNES”:
Studiju programma “Sabiedriskās attiecības”:
- Sabiedrisko attiecību izpratne un tendences sabiedrībā
- Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums sabiedrisko attiecību speciālista darbā
- Influenceru iesaiste zīmola komunikācijā
- Digitālā komunikācija sabiedrisko attiecību darbā
STUDIJU VIRZIENS “TIESĪBU ZINĀTNE”:
Studiju programma “Komercdarījumu tiesiskais regulējums”:
- Reklāmas jomas tiesiskais regulējums, pārkāpumi un atbildība
- Patērētāja tiesiskā aizsardzība komercdarbībā
- Organizāciju dokumentu noformēšanas analīze un paraugu izstrāde
- Citas valsts komercdarbības tiesiskā regulējuma analīze
STUDIJU VIRZIENS “INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS, DATORTEHNIKA, ELEKTRONIKA, TELEKOMUNIKĀCIJAS, DATORVADĪBA UN DATORZINĀTNE”:
Studiju programma “Informācijas tehnoloģijas”:
- Informācijas tehnoloģiju rīku izmantošana uzņēmumu iekšējās kontroles sistēmā
- Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pielietošana biznesa problēmu risināšanā
- Informācijas tehnoloģiju industrijas attīstības perspektīvas Latvijā
ZINĀTNISKĀS DARBĪBAS PĀRSKATI
Kopš 2019. gada pārskats par zinātnisko darbību ir daļa no "Alberta koledžas gada grāmatas"
Atskaite par zinātnisko un pētniecisko darbību 2017./2018.st.g.
Atskaite par zinātnisko un pētniecisko darbību 2016./2017.st.g. (Pašnovērtējums, 4.nod.)
Atskaite par zinātnisko un pētniecisko darbību 2015./2016.st.g. (Pašnovērtējums, 4.nod.)
Atskaite par zinātnisko un pētniecisko darbību 2014./2015.st.g.
Atskaite par zinātnisko un pētniecisko darbību 2013./2014.st.g.