MEKLĒTĀJPROGRAMMU OPTIMIZĀCIJA JEB SEO: GALVENIE PRINCIPI
Vieslekcija notiks 16.oktobrī plkst.18:15-19:45
Kad runājam par meklētājprogrammu optimizāciju, mēs domājam vienu – Google optimizācija, jo tieši Google ir lielākais meklētājs pasaulē un daudzi lietotāji to izmanto, lai atrastu sev vajadzīgo informāciju. Paplašinās lietotāju iespējas meklēt informāciju, izmantojot arī Google kartes, video un attēlu meklēšanu, balss vadīta meklēšana un citi izaicinājumi, ar kuriem nākas sastapties gan mārketinga speciālistiem, gan izstrādātājiem.
Lekcijā iepazīsimies sīkāk ar šo nozīmīgo digitālā mārketinga sastāvdaļu, galvenajiem principiem, kas ietekmē, kādēļ viena lapa Google rezultātos ir augstāk, savukārt citām neveicās tik ļoti un vai vienmēr pirmā vieta rezultātos nozīmē tūlītēju veiksmi. Praktiski izskatīsim galvenos punktus, kurus jāievēro, lai mājaslapa būtu optimizēta Google meklētājam un kādas ir biežāk pieļautās kļūdas.
Lekcijas laikā arī aplūkosim Google Search Console kā vienu no vērtīgākajiem rīkiem, kurus var izmantot SEO stratēģijas plānošanā un rezultātu novērtēšanā. Tas sniedz informāciju par mājaslapas darbību Google meklētājā un šajā rīkā atrodamo informāciju. Vēlams šo rīku pieslēgt mājaslapai iespējami drīz, lai vajadzīgā informācija tiktu uzkrāta laicīgāk. Aprakstu, kā to izdarīt soli pa solim, atradīsiet šajā saitē: http://bit.ly/2JS6MF3
Lekciju vadīs Edgars Koroņevskis - digitālā mārketinga un lietotāju pieredzes konsultants. Vairāk kā 15 gadu pieredze digitālajā mārketingā un komunikācijā. Iepriekšējā pieredze: SEB bankas digitālā mārketinga vadītājs, ziņu aģentūras LETA IT nodaļas vadītājs, multimediju laboratorijas RIDemo projektu direktors.
Vieslekcija ir obligāta visiem studiju programmas „Informācijas tehnoloģijas” studentiem. Aicināti piedalīties arī citu studiju programmu studenti un docētāji.
Lekcija notiks e-studiju vidē: https://www.augstskola.lv/moodle/course/view.php?id=1024
Uz tikšanos!