VIESLEKCIJA "MĒRĶU DEFINĒŠANA PERSONĪGĀS UN UZŅĒMĒJDARBĪBAS IZAUGSMES VEICINĀŠANAI"
Vieslekcija notiks 15. februārī plkst. 09:00
Vieslektore: Inta Buša, uzņēmuma “BSMS” vadītāja
Par vieslekcijas saturu: Komunikācija vispirms sākas ar mums pašiem - kas mēs esam, ko mēs darām un kāpēc - gan no uzņēmuma, gan no personīgā zīmola puses. Šodienas plašajā piedāvājumu un iespēju tirgū mēs bieži apmaldāmies, jo sevišķi, ja nav skaidri definēti mērķi un virziens. 60 minūtēs pārrunāsim jautājumus, kas noderēs ikvienam ambiciozam cilvēkam, tiecoties pretī saviem mērķiem.
Par vieslektori:
Inta Buša ir ar darba pieredzi privātajā un publiskajā sektorā, pašreiz vada mārketinga aģentūru “BSMS”, tostarp, atbildot par zīmolu “b-studio”, “#wannabe” un inovāciju projektu stratēģisko attīstību.
Vieslekcija plānota visiem studiju programmas “Mārketings un tā inovācijas”, „Sabiedriskās attiecības”, “Informācijas tehnoloģijas” un “Uzņēmējdarbība” studējošiem. Aicināti arī citi studējošie, docētāji un interesenti!