Jūsu e-pasta adrese


Parole (Jūsu līguma Nr.)


Izsludinātas četras vakances Alberta koledžas studentiem

Lai sniegtu atbalstu studentiem, Alberta koledžā izsludinātas četras vakances ar laiku no 3 līdz 6 mēnešiem ESF projekta „Subsidētās darba vietas bezdarbniekiem” ietvaros. Tā mērķis - augstākās izglītības iestāžu akadēmisko un pētniecisko funkciju nodrošināšana, projekts vērsts uz bezdarbnieku aktivitātes veicināšanu sabiedrības labā bez nolūka gūt peļņu.

Atlasē aicināti piedalīties Alberta koledžas studējošie vecumā no 18 līdz 29 gadiem, kuriem ir reģistrēts vai var tikt reģistrēts bezdarbnieka statuss Nodarbinātības valsts aģentūrā.

Pieteikumu iesniegšanas termiņš: līdz 24.05.2021. plkst. 24.00.

Dalībniekiem ir iespēja:

  • attīstīt savas zināšanas un prasmes personīgajai izaugsmei;
  • attīstīt organizatoriskās un projekta vadīšanas prasmes;
  • veidot jaunas kompetences.

Lietvedis/-e (uz 3 mēnešiem)

Pienākumi:

  • Orientēties koledžas dokumentācijā;
  • Sagatavot lietu un dokumentu nodošanu koledžas arhīvam;
  • Sakārtot dokumentus arhīvā atbilstoši koledžas nomenklatūrai un normatīvajiem dokumentiem;
  • Nodrošināt dokumentu un informācijas sistēmisku saglabāšanu;
  • Piedalīties koledžas dokumentu pārvaldības un arhivēšanas sistēmas pilnveidē un uzlabojumu ieviešanā.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • Spēja orientēties dokumentācijā;
  • Prasme izmantot dažādus normatīvos aktus;
  • Datorprasmes – Excel, Word;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos;
  • Spēja strādāt komandā;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi.

Struktūrvienība - Studiju daļa, tiešais vadītājs - Uva Klāsupa

Komunikācijas projektu vadītāja asistents (uz 3-6 mēnešiem)

Pienākumi:

  • Palīdzēt nodrošināt regulāras un jēgpilnas publikācijas Alberta koledžas (AK) Facebook kontā un AK Studentu pašpārvaldes Facebook kontā, kā arī AK tīmekļa vietnē. Publikāciju mērķis ir veicināt augstskolas un tās studentu pašpārvaldes pozitīvu publicitāti un atpazīstamību;
  • Palīdzēt fiksēt foto un video augstskolas studiju aktivitātes un augstskolas rīkotos pasākumus publicitātes un foto/video arhīva veidošanai.
  • Foto un video materiālu atlase, apstrāde, montēšana;
  • Piedalīties augstskolas rīkoto pasākumu(olimpiāžu, konferenču u.tml.) organizēšanā;
  • Piedalīties augstskolas komunikācijas aktivitātēs studentu piesaistīšanai – dalība Karjeras dienās vidusskolās un Karjeras izstādēs, sadarboties ar karjeras konsultantiem, aktivizēt vieslekciju programmu vidusskolās;
  • Nodrošināt regulāru konkurējošo augstskolu mājaslapu un sociālo mediju monitoringu.


Atlases kritēriji:

  • Labas iemaņas fotografēšanā un filmēšanā, fotogrāfiju apstrādē, video montēšanā;
  • Vēlama personīgā fotografēšanas un filmēšanas aparatūra;
  • Pieredze un iemaņas sociālo mediju kontu administrēšanā;
  • Labas laviešu valodas zināšanas(pareizrakstība, stilistika), vēlama pieredze preses relīžu un ziņu rakstīšanā;
  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk;
  • Zināšanas un izpratne par augstākās izglītības jomu un procesiem;
  • Labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • Vadītāja apliecība (B kategorija);
  • Spēja organizēt savu darbu patstāvīgi un pastāvīgi, godprātīga uzdevumu izpilde.


Tiešais vadītājs - AK direktore Vita Vežanova

Uzņemšanas komisijas asistens (uz 3 mēnešiem)

Pienākumi:

  • Pieņemt uzņemšanai nepieciešamos dokumentus;
  • Veikt nepieciešamās darbības reflektanta reģistrācijai;Veikt pārbaudi par reflektanta atbilstību uzņemšanas nosacījumiem (prasībām);
  • Veikt pārbaudi par reflektanta atbilstību uzņemšanas nosacījumiem (prasībām);
  • Sagatavot reflektanta lietu un dokumentu nodošanu koledžas arhīvam;
  • Sakārtot reflektanta dokumentus atbilstoši koledžas nomenklatūrai un normatīvajiem dokumentiem;
  • Nodrošināt dokumentu un informācijas sistēmisku saglabāšanu.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • Spēja orientēties dokumentācijā;
  •  Prasme izmantot dažādus normatīvos aktus;
  • Datorprasmes – Excel, Word;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos;
  • Spēja strādāt komandā;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Vidējā atzīme ir 7 balles un augstāk.


Struktūrvienība - Studiju daļa, tiešais vadītājs - Uva Klāsupa)

Projektu koordinators (uz 6 mēnešiem)

Pienākumi:

  • Plānot, uzraudzīt un koordinēt projekta darbību;   
  • Uzturēt projekta dokumentāciju atbilstoši prasībām;
  • Informēt tiešo vadītāju par projekta īstenošanas gaitu un progresu;
  •  Pieņemt un apstrādāt pieteikumus;
  • Veidot vakanču sludinājumus;
  • Organizēt ikmēneša atskaišu iesniegšanu.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas laviešu valodas zināšanās, tekstu rakstīšanas prasības;
  • Pieredze projektu organizēšanā vai projektu vadībā;
  • Labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Spēja strādāt individuāli un komandā;
  • Vidējā atzīme ir 7 balles un augstāk.


Priekšroka tiek dota AK studiju virziena „Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība” vai “Tiesību zinātnes” studējošajiem.

Tiešais vadītājs - Valdes locekle Anna Saltikova

 

Pieteikšanās kārtība

Iesnieguma veidlapa

Vairāk par ESF-NVA projektu

 

DZIMUMBALLE 2024

13.03.2024.

Gribi redzēt sevi 3D? . Gaidītākā balle – "DZIMUMBALLE". Vai esi gatavs skaļi dziedāt līdzi MAUKU SENCIM un turpināt nakts ritmus uz deju grīdas pie DJ GUSTA? Jo tas nav viss, kas Tevi sagaida.......

SVEICAM KOLĒĢES!

07.03.2024.

Saskaņā ar grozījumiem Profesionālās izglītības likumā, 2024. gada 27. februārī Alberta koledžas kopsapulcē tika ievēlēti Alberta koledžas domes locekļi.. 2024. gada 6. martā notika pirmā domes sēde,...

IZMAIŅAS DARBA LAIKĀ

01.03.2024.

Pateicoties brīnišķīgiem svētkiem, 8. martā koledžas darba laiks ir 9:30-13:00.. Sveicam mūsu burvīgas sievietes!❤️.

AKTIVITĀTES MARTĀ

23.02.2024.

18.03.2024.. E-vieslekcija “Modern software development technologies”. 18.03.2024.. E-vieslekcija “Vai drīkst teikt "balstīties uz likumu": kāpēc latviešiem ir svarīgas diskusijas...

AKTIVITĀTES APRĪLĪ

19.01.2024.

09.04.2024.. Vieslekcija „Digitālie palīgi profesionālajai valodai”. 15.04.2024.. E-vieslekcija „Cilvēkresursu vadības tehnoloģijas un procesu digitalizācija” 1. daļa. 22.04.2024.....

AKTIVITĀTES MAIJĀ

13.03.2024.

14.05.2024.. Ekskursija “Radošā talka apvienībā “Apeirons””.

TIKŠANĀS AR PAŠPĀRVALDI

23.02.2024.

Tikšanās ar pašpārvaldes priekšsēdētāju Elizabeti Vasiļevsku, iepazīšanās ar studējošo pašpārvaldi, jautājumi un atbildes - tiekamies!. Kad? 26.Februārī plkst.18.15.....

VĒLĒŠANĀS REZULTĀTI

29.01.2024.

#akizglitiba #studegudri. Par studējošo pašpārvaldes priekšsēdētāju ievēlēta studiju programmas “Sabiedriskas attiecības” 2. kursa studente Elizabete Vasiļevska.. Viņa...

AKTIVITĀTES FEBRUĀRĪ

26.01.2024.

01.02.2024.. Vieslekcija “Sagatavošanās valsts pārbaudījumam. Grāmatvedība”. 01.02.2024.. Vieslekcija “Sagatavošanās valsts pārbaudījumam. Cilvēkresursu vadība”....

Uzdot jautājumu

 

Sazinies ar mums