E-VIESLEKCIJA "SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS UN RADOŠUMS"
Datums: 4. novembris
Laiks: 15:30
Vieslektors: Ērika Kirsone-Kriviņa
AK lektors: Ilze Krūmiņa
Vieslekcijas mērķis un paredzamais ieguvums: Sabiedrisko attiecību loma zīmolu veidošanā, ietekme uz pārdošanas rādītājiem.
Ērika Kirsone-Kriviņa ir sabiedrisko attiecību profesionāle ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi. Specializējas integrētu mārketinga komunikācijas kampaņu stratēģiju izstrādē un taktiskā īstenošanā vidēja un liela mēroga biznesa uzņēmumos. Radošais un digitālais PR, tai skaitā satura, notikumu un influenceru mārketings, kā arī CSRS un sponsorship ir komunikācijas virzieni, ar kuriem Ērika visvairāk aizraujas, ikdienā strādājot vienā no Latvijas veiksmīgākajām PR aģentūrām “MM&A | Hill+Knowlton Strategies”.
Viņas pašreizējo Klientu portfelī ir: t/c Domina Shopping, biznesa komplekss Verde, Food Union grupa un tā zīmoli Ekselence, Pols, Tio, Kārums, Lakto un Valmieras piens, Henkel un tā zīmoli Schwarzkopf, NatureBox, Gliss, Fa, Fenix Outdoor un tā zīmoli Fjallraven, Hanwag un Primus. Iepriekš sniegusi konsultācijas arī Transcom Worldwide Latvia, Apotheka, CreamFinance un Swedbank.
Vieslekcija notiek studiju kursu "Starptautiskā tirdzniecība un mārketings" un "Mārketinga komunikācija" ietvaros.