E-VIESLEKCIJA "MĀRKETINGA UN TIRGUS PĒTĪJUMI: LABI ZINĀMAS UN JAUNĀKĀS METODES UN TO PIELIETOJUMS PRAKSĒ"
06.04.2022.
18:15 – 19:45
Vieslektors: Inta Priedola, Kantar Lielo klientu direktore, Zīmolvadības un stratēģiju izpētes eksperte
AK lektors: Liliana Ozoliņa
Norises vieta: https://www.augstskola.lv/moodle/mod/bigbluebuttonbn/view.php?id=70596
Vieslekcijas ietvaros skaidrosim un iepazīsim:
- Ko svarīgi ņemt vērā, izvēloties piemērotākās pētījumu metodes?
- Kā panākt, lai pētījums sniedz atbildes uz klientu biznesa jautājumiem?
- Ar kādiem mītiem un izaicinājumiem jārēķinās?
- Jaunākās pētījumu jomas pasaulē
- Zīmolu pieredzes stāsti
Intai ir vairāk nekā 20 gadu pieredze pētījumu nozarē. Specializācija: zīmolu komunikācijas un tēla pētījumi, klientu apmierinātības vadības pētījumi, pakalpojumu piedāvājumu izstrādes un modelēšanas pētījumi. Nozares: tehnoloģijas, telekomunikācijas, finanšu un auto nozare.Pieredze darbā ar tādiem zīmoliem kā LMT, Tet, SEB Latvia, If Apdrošināšana, Latio, RigaTV24, LAIMA, Spilva un daudziem citiem.
Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Vieslekcija norisinās kursa Mārketinga pētījumi un patērētāju rīcība tirgū ietvaros, taču tai ir laipni aicināti pievienoties arī citu studiju programmu studējošie!