E-VIESLEKCIJA "INFLUENCERI KĀ DIGITĀLĀ MĀRKETINGA INSTRUMENTS"
07.04.2022.
13:20 – 14:50
Vieslektors: Toms Briedis (sabiedrisko attiecību un influenceru mārketinga aģentūras Womstar vadītājs un partneris Baltijā)
AK lektors: Liliāna Ozoliņa
Vieslekcijas norise: https://www.augstskola.lv/moodle/mod/bigbluebuttonbn/view.php?id=70452
Vieslekcijas mērķis ir sniegt izpratni par influenceru mārketingu un tā pielietojumu digitālajā mārketingā.
Toms ar digitālā satura autoriem strādā jau vairāk nekā 10 gadus, kopš laika, kad vārds influenceris Latvijā vispār kļuva populārs. Tāpat Toms ir bijis viens no dibinātājiem pirmajam nano un micro influenceru portālam Baltijā.
Vieslekcija norisinās kursa Digitālā mārketinga stratēģijas un rīki ietvaros, taču tajā laipni aicināti pievienoties arī citi Alberta koledžas kursu studenti!