E-VIESLEKCIJA "DIGITĀLĀ MĀRKETINGA INSTRUMENTI UN TO STRATĒĢISKAIS PIELIETOJUMS"
20.04.2022.
18.15–19.45 (e-vieslekcija)
Vieslektors: Kārlis Smiltēns (digitālās aģentūras CUBE stratēģis)
Pieslēgties: https://www.augstskola.lv/moodle/mod/bigbluebuttonbn/view.php?id=71113
AK lektors: Liliāna Ozoliņa
Vieslekcijas mērķis ir sniegt izpratni un praktiskas zināšanas par digitālā mārketinga instrumentu stratēģisko pielietojumu.
Kārlis Smiltēns ir stratēģis digitālā aģentūrā CUBE un viens no pieredzējušākajiem nozares profesionāļiem.CUBE ir viena no vadošajām digitālajām aģentūrām Latvijā ar 15 gadu pieredzi, kas šo gadu gaita pilnveidojuši veidu kā radīt risinājumus individuālām vajadzībām.
“Visam, ko mēs darām, pamatā ir viena būtiska komponente – tas ir uz gala lietotāju vērsts izstrādes process. Tieši padziļināta izpratne par gala lietotāju, tā viedokli, vēlmēm un paradumiem, ir veiksmīga risinājuma pamats,” uzsver K. Smiltēns.
Vieslekcija notiek studiju kursa "Digitālā mārketinga stratēģijas un instrumenti II ietvaros".