Jūsu e-pasta adrese


Parole (Jūsu līguma Nr.)


DIGITĀLAIS MĀRKETINGS

Akreditācijas lapa

Mūsdienās arvien nozīmīgāka loma ir nevis spējai saražot preci un piedāvāt pakalpojumus, bet gan spējai veiksmīgi pārdot savus ražojumus un pakalpojumus. Tāpēc mārketinga nozīme uzņēmumos un organizācijās ar katru gadu tikai palielinās, un labi mārketinga speciālisti ir ikviena augoša un konkurētspējīga uzņēmuma veiksmes pamats.

Studiju programma: Digitālais mārketings

Kvalifikācija: Tirgvedības speciālists

Programmas apjoms: 80 kredītpunkti

Studiju virziens: Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība ir akreditēts līdz 2027. gada 26. augustam.

Studiju valoda: Latviešu

Vienīgā koledžas līmeņa studiju programma Latvijā, kurā padziļināti apgūsi mūsdienās tik pieprasītās digitālā mārketinga un e-komercijas speciālista prasmes!

Programmas mērķis, uzdevumi, rezultāti

Studiju programmas mērķis:

Sagatavot augsti kvalificētus mārketinga speciālistus ar specializāciju digitālajā mārketingā atbilstoši ceturtā (EKI 5.) līmeņa tirgvedības speciālista profesionālās kvalifikācijas prasībām, kuri spēj sniegt ekonomiski pamatotus, radošus un sociāli atbildīgus mārketinga pakalpojumus uzņēmējiem Latvijā un Eiropas Savienībā.


Studiju programmas uzdevumi:

  • Nodrošināt tādu studiju procesa norisi, kas studējošajiem sniegtu iespējas apgūt profesijā nepieciešamās zināšanas, prasmes, iemaņas un vērtības (attieksmes) atbilstoši valsts izglītības standarta, komercdarbības speciālista vai grāmatveža profesijas standarta, attiecīgo normatīvo aktu prasībām, Eiropas augstākās izglītības telpas (ESG 2015) un ANO programmā „Atbildīga menedžmenta principi izglītībā” (Principles of Responsible Management Education) vadlīnijām
  • Nodrošināt studiju procesa norisi atbilstoši izglītības standartam, Latvijas normatīvo aktu, Eiropas augstākās izglītības telpas (ESG 2015) prasībām un ANO programmas PRME (Principles of Responsible Managment Education) prasībām
  • Sniegt gan vispārīgas, gan specializētas zināšanas mārketinga jomā ar fokusu uz digitālo mārketingu
  • Attīstīt profesionālās prasmes un iemaņas atbilstoši mūsdienu darba tirgus un sabiedrības vajadzībām
  • Nodrošināt studējošo prasmju un iemaņu attīstību uzņēmumos prakses laikā, kā arī veicināt šo prasmju un iemaņu attīstību, organizējot kopīgus projektus ar darba devējiem
  • Veicināt sadarbību ar citām Latvijas un ārvalstu augstākās izglītības iestādēm
  • Nodrošināt studiju kvalitāti, piesaistot kvalificētus mācībspēkus un studiju procesā izmantojot mūsdienīgu metodisko, zinātnisko un materiāli tehnisko nodrošinājumu
  • Veidot sociālās prasmes, sekmējot motivētu un atbildīgu attieksmi
  • Veicināt analītisko domāšanu, kas ļauj risināt problēmas un pieņemt lēmumus
  • Veicināt radošo domāšanu, kas ļauj efektīvi risināt problēmas un dod konkurences priekšrocības
  • Orientēt studentus uz tālākās profesionālās izglītības pilnveidošanas nepieciešamību mūža garumā


Studiju programmas rezultāti:

1. Spēj parādīt vispusīgas faktu, teorijas, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas par mārketinga jomu, kā arī spēj parādīt specifiskas zināšanas un izpratni par digitālo mārketingu un e-komerciju

2. Spēj, balstoties uz analītisku pieeju, veikt praktiskus uzdevumus tirgvedības speciālista profesijā

3. Spēj parādīt prasmes, kas profesionālajām problēmām ļauj rast radošus risinājumus

4. Spēj pārrunāt un argumentēti apspriest praktiskus jautājumus un risinājumus ar kolēģiem, klientiem un vadību

5. Spēj ar attiecīgu patstāvības pakāpi mācīties tālāk, pilnveidojot savas kompetences

6. Spēj formulēt, aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas tirgvedības speciālista profesijā, atlasīt nepieciešamo informāciju un izmantot to skaidri definētu problēmu risināšanai

7. Spēj piedalīties un sniegt ieguldījumu nozares attīstībā, parādīt izpratni par attiecīgās profesijas vietu plašākā sociālā kontekstā

Studiju ilgums un studiju maksa


Studiju forma

Studiju ilgums

Lekciju laiki

Studiju maksa*

Pilna laika studijas

(dienas grupas)

2 gadi

Darba dienās***
9.00 - 18.00

925 Eur

Nepilna laika studijas

(sestdienas grupas)

2,5 gadi

Sestdienās***
9.00 - 18.00

925 Eur

E-studijas**

2,5 gadi

Darba dienu vakaros
18.15 - 21.15

925 Eur

*Studiju maksa norādīta Eur vienam semestrim.
**Lekcijas notiek tiešsaistē. Studentam pieejami Online studiju materiāli un lekciju ieraksti.
***Daļa no lekcijām (bet ne vairāk kā ~20%) varētu tikt organizēta e-vidē.

Programmas saturs

A daļa (Vispārizglītojošie studiju kursi)

Tiesību pamati

 

Lietišķā saskarsme un etiķete

 

Ekonomikas pamati

 

Statistikas pamati

 

Lietišķā informātika

 

Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana

 

Darba, vides un civilā aizsardzība

 

Grāmatvedības pamati

 

Personāla vadība

 

Vadībzinību pamati

 

B daļa (Nozares studiju kursi)

Tirgzinības

 

Tirdzniecības vadīšana un pārdošanas veicināšana

 

Profesionālā svešvaloda (angļu)

 

Mārketinga pētījumi un patērtētāju rīcība tirgū

 

Reklāmas teorija un prakse

 

Starptautiskā tirdzniecība un mārketings

 

Mārketinga plānošana un zīmola vadība

 

Vizuālā komunikācija

 

E-komercija

 

Digitālā mārketinga stratēģijas un rīki

 

Influenceru mārketings

 

C daļa (Izvēles studiju kursi)

Sabiedrisko attiecību pamati

 

Projektu vadība

 

Otra svešvaloda (krievu)

 

Digitālā satura mārketings

 

Prakse un kvalifikācijas darbs

Studiju prakse

 

Kvalifikācijas prakse

 

Kvalifikācijas darbs

 


Prakse: Alberta koledžas studentiem ir paredzētas divas studiju prakses, kuras var iziet gan Latvijas, gan ārvalstu uzņēmumos. Studiju prakses vieta studentam ir jāatrod patstāvīgi. Nepieciešamības gadījumā koledža palīdz prakses vietas meklēšanā, izmantojot sadarbības partneru bāzi. Līdz šim studenti par prakses vietām ir izvēlējušies tādas organizācijas kā SIA "Domenikss", SIA "Latgales Alus", AS "Drogas", AS "Citadele Banka", SIA "Rimi Latvia" u.c.


Kvalifikācijas darbs: Diplomdarba ietvaros studenti sagatavo reālu pētījumu par nozarē aktuāliem tematiem. Alberta koledža rekomendē izmantot koledžas mācībspēku potenciālu, saņemt speciālistu bezmaksas konsultācijas un sagatavot reālu projektu (piemēram, jaunās preces sagatavošana tirgum, jaunās preces mārketinga plāna sagatavošana, uzņēmuma reklāmas kampaņas izstrādāšana, uzņēmuma mērķa auditorijas noteikšana u.c.).

Komanda

Studiju programmas direktore:

Ilze Krūmiņa, MBA, lektore.
Patlaban studē doktorantūrā. Mārketinga praktiķe ar teju 20 gadu pieredzi mārketingā. Darba pieredze: mārketinga un komunikāciju vadītāja dažādu nozaru vadošos uzņēmumos: If P&C Insurance, Rīgas Piensaimnieks, Rīgas Piena kombināts, Apotheka, Domenikss. No studentu atsauksmēm: "Zinoša un prasīga. Ļoti daudz tiek izmantoti piemēri no prakses, kas palīdz izprast vielu." Vairākkārt saņēmusi Alberta koledžas nominācijas kā labākā kvalifikācijas darba vadītāja mārketingā.


Vadošie mācībspēki:
Laura Šinka, Mg.sc.soc., lektore
Ēriks Volosovskis, Mg.pol., lektors
Kristīne Tjarve, Mg.paed., lektore

Ar visiem Alberta koledžas mācībspēkiem aicinām iepazīties sadaļā Mācībspēki.

Absolventu iespējas

Mārketinga nozīme uzņēmumos un organizācijās ar katru gadu palielinās, un labi tirgvedības speciālisti ir ikviena augoša un konkurētspējīga uzņēmuma veiksmes pamats, īpaši ar attīstītām digitālā mārketinga un e-komercijas prasmēm un izpratni.


Kur varēs strādāt?

Tirgvedības speciālisti var strādāt gan privātajos uzņēmumos, gan publiskās pārvaldes iestādēs, veicot tirgus un patērētāju izpēti un analīzi, izstrādājot un īstenojot mārketinga plānu, digitālā mārketinga stratēģiju un pielietojot daudzveidīgus digitālā mārketinga rīkus. Vari sākt strādāt kā tirgvedības speciālists, kļūt par nodaļas vai departamenta vadītāju un nākotnē pat par uzņēmuma vai organizācijas vadītāju, kā arī, balstoties uz iegūtajām digitālā mārketinga zināšanām, veiksmīgi veidot pats savu uzņēmumu.


Kur varēs turpināt studijas?

Pēc koledžas absolvēšanas ir iespēja turpināt studijas kādā no Latvijas augstskolām, iestājoties vēlākos studiju semestros, piemēram, Ekonomikas un kultūras augstskolā. Ja studijas ārzemēs vienmēr ir bijušas sapnis, tad šī ir iespēja to piepildīt, pēc studijām koledžā turpinot mācības ārpus Latvijas.

Vairāk informācijas sadaļā Absolventu iespējas.

Absolventu atsauksmes

Kristiāns Putniņš


„Alberta koledžā esmu ieguvis nozīmīgas zināšanas, kuras viennozīmīgi tiks pielietotas reālā darba vidē, jo pasniedzēji māca no savas praktiskās pieredzes. Uzsvars uz uzdevumiem, kuros tiek pielietota loģiskā domāšana vairāk, nekā vienkārša informācijas iekalšana galvā, man ir palīdzējuši pamainīt domāšanu arī ikdienas dzīvē, un uz lietām skatīties racionālāk un loģiskāk,” par studiju pieredzi stāsta Kristiāns Putniņš.

Viņš ir pārliecinājies, ka lektori ir ļoti zinoši un vienmēr spēj iemācīt kaut ko "iz dzīves", jo pasniedzēji ir savas nozares profesionāļi. „Tāpat mācībspēki bija ļoti pretimnākoši un palīdzēja nokārtot parādus, kuri radās brīdī, kad slimoju.”

Pēc Kristiāna domām, Alberta koledža ir lieliska augstskola tiem, kuri nav pārliecināti, vai augstskolā iemācīsies to, ko viņiem reāli vajag izvēlētā profesijā. „2 vai 2,5 gados var iemācīties visu nepieciešamo, lai sāktu karjeru studētajā jomā,” uzsver topošais digitālā mārketinga speciālists.

 

Lāsma Andersone

„Studējot Alberta koledžā arī man, kā nozarē jau pieredzējušam cilvēkam, izdevās uzzināt daudz ko jaunu, uzklausīt citu cilvēku pieredzes un pastāstīt par savu,” par studiju pieredzi stāsta Lāsma Andersone, digitālā mārketinga projektu vadītāja lielākajā Latvijas būvmateriālu veikalu tīklā.

Studējot Digitālo mārketingu, Lāsmai ļoti paticis, ka pasniedzēji ir cilvēki, kuri ikdienā strādā nozarē, kuru pasniedz. „Manuprāt, tas ir ļoti liels bonuss, jo sniedz ieskatu ne tikai no mārketinga teorētiskās puses, bet arī no realitātes,” uzskata mārketinga speciāliste. Ikdienā Lāsma strādā par digitālā mārketinga projektu vadītāju, un viņu patīkami pārsteidzis tas, ka pasniedzēji ir informēti par aktualitātēm digitālajos rīkos un ””nesēž” uz novecojušas informācijas”.

„Alberta koledžu iesaku visiem - gan tiem, kuri tikai sāk savu profesionālo ceļu darba tirgū, gan tiem, kuri vēlas papildināt un nostiprināt savas zināšanas,” iedrošina Lāsma Andersone."

38. IZLAIDUMS

27.06.2023.

38. izlaidums – diplomi tika izdoti uz jumta. Informācija publicēta 26.06.2023.. Ar skaistu skatu uz Daugavu no Wellton Riverside Spa viesnīcas jumta, mūsu jaunie speciālisti saņēma gan augstākās...

MAKE IT PAGARINĀJUMS

26.05.2023.

Pagarināta pieteikšanās MaKE IT Studējošo inovāciju grantu programmas 3. ciklam. Informācija publicēta 26.05.2023.. Tiek pagarināta pieteikumu pieņemšana projekta “Inovāciju granti studentiem mākslas,...

MAKE IT SEMINĀRS

16.05.2023.

Notiks MaKE IT 3. cikla informatīvais seminārs un Kompetenču gadatirgus. Informācija publicēta 16.05.2023.. Lai uzzinātu par pieteikšanos projekta MaKE IT 3. ciklam, meklētu komandas biedrus savām...

MAKE IT 3. CIKLS

02.05.2023.

Sākas studējošo pieteikumu pieņemšana “MaKE IT” Inovāciju grantu programmas 3. ciklam. Informācija publicēta 02.05.2023.. Sākot ar ceturtdienu, 4. maiju tiek uzsākta studējošo pieteikumu pieņemšana...

SWEDBANK ISIC KARTE

02.07.2020.

Izvēlies studenta apliecību ar plašām iespējām!. ISIC (International Student Identity Card) ir vienīgā starptautiski atzītā pilna un nepilna laika studenta identifikācijas karte, kuru katru gadu...

IEVĒLĒTA ĒTIKAS PADOME

13.04.2023.

Ievēlēta Alberta koledžas Ētikas padome. 5. aprīlī Alberta koledžas Padomē uz gadu tika ievēlēts Ētikas komisijas sastāvs. Saskaņā ar koledžas Ētikas un akadēmiskā godīguma kodeksu, komisija sastāvā...

IESAISTIES PAŠPĀRVALDĒ!

06.04.2023.

Studējošo pašpārvalde aicina iegūt lielisku pieredzi, iesaistoties tās darbībā. Hey, student!. Ja, TU esi:. aktīvs; radošs; vēlies iesaistīties koledžas dzīvē; organizēt...

GADA ALBERTS XXII

06.04.2023.

Gada Alberts XXII aktīvi iesaistīsies koledžas dzīvē. 2023. gada 1. aprīlī titulu gada Alberts XXII ieguva un līdz ar to par Alberta koledžas Studējošo pašpārvaldes vadītāju kļuva Elizabete...

MAKE IT 2. CIKLA REZULTĀTI

21.03.2023.

2. cikla gala aizstāvēšanā 32 komandām apstiprināti sasniegtie rezultāti. Informācija publicēta 21.03.2023.. 16. un 17. martā Ekonomikas un kultūras augstskolā (EKA) notika projekta „MaKE IT” 2. cikla...

Uzdot jautājumu

 

Sazinies ar mums