VII STUDENTU KONFERENCE
VII studentu zinātniski praktiskā konference "Mārketings XXI gadsimtā"
C i l v ē k i. F i n a n s e s. Ē t i k a.
2009.g. 29. aprīlī Alberta koledžā norisināsies VII studentu zinātniski praktiskā konference "Mārketings XXI gadsimtā". Ar saviem referātiem uzstāsies studenti no Alberta koledžas, Rīgas Tehniskās universitātes un Rīgas Stradiņa universitātes, kā arī vieslektori Elīna Kalēja (portāla apmācībai, karjerai, biznesam www.B2Binfo.lv direktore) un Pēteris Urtāns (Brain State ConditioningTM, RigaBrain dibinātājs, īpašnieks). Konferencē tiks diskutēts par aktuāliem sociāliem, ekonomiskiem un politiskiem procesiem, meklējot, piedāvājot alternatīvas un risinājums.
Visiem interesentiem ir lieliska iespēja noklausīties konferences ziņotājus un piedalīties diskusijās. Atgādinām, ka konference norisināsies Alberta koledžas telpās (Rīga, Skolas iela 22), 7. auditorijā. Reģistrēšanās no plkst. 10:00.
UZMANĪBU! Visiem Alberta koledžas dienas nodaļas studentiem konferences apmeklējums ir obligāts!
Studentu konferences programma:
10:00 – Reģistrēšanās 7. auditorija
I daļa
10:30 – Konferences atklāšana. Alberta koledžas priekšsēdētājas Annas Saltikovas uzruna
10:40 – Vieslektors Pēteris Urtans ar referātu par jaunākajiem pētijumiem pasaulē: Kas ir labāki mārketinga speciālisti - sievietes vai vīrieši? No Brain State ConditioningTM
11:15 – Anna Pole, Klinta Balane, Nauris Saveļjevs, Jānis Millers (Alberta koledža, studiju programma Marketings un inovācijas) "Sabiedrības vērtības un uzvedība ekonomiskās lejupslīdes apstākļos Latvijā"
11:30 – Irina Gvozdova (RTU, Inženierekonomikas un vadības fakultāte) "Mārketinga darbības plānošana būvmateriālu tirdzniecības uzņēmumā"
11:45 – Kira Meņšikova (RTU, Inženierekonomikas un vadības fakultāte) "Cenu politikas modelēšanas iespējas kā inovāciju mārketinga līdzeklis komercpakalpojumu tirgū"
12:00 – Kafijas pauze
II daļa
12:30 – Valdis Eizāns (Alberta koledža, studiju programma Uzņēmējdarbība) "Cenu veidošanas stratēģijas farmācijas uzņēmumā"
12:45 – Vinsents Makaris (Alberta koledža, studiju programma Sabiedriskās attiecības) "Sabiedrisko attiecību loma uzņēmuma džādo zīmolu vadībā"
13:00 – Anete Zālīte (Rīgas stradiņa universitāte, studiju programma Mazo uzņēmumu vadība) "Tūrisma pakalpojumu sniegšana izmantojot interneta vidi"
13:15 – Edgars Juka (Alberta koledža, studiju programma Uzņēmējdarbība)
13:30 – Vieslektore Elīna Kalēja ar referātu "E - Mārketings". No portāla B2B