MĀRKETINGA VIRZIENS
Studiju programma “Mārketings un tā inovācijas” iekļauta studiju virzienā “Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība”
Pēc Alberta koledžas iniciatīvas, studiju programmas “Mārketings un tā inovācijas” pārcelšanai no studiju virziena “Ekonomika” uz studiju virzienu “Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība”, 2019. gada nogalē Augstākās izglītības kvalitātes aģentūra (AIKA) veica studiju programmas novērtēšanu, pēc kuras pozitīva atzinuma sniegšanas Studiju kvalitātes komisija pieņēma lēmumu atbalstīt šīs izmaiņas, iekļaujot studiju programmu minētajā studiju virzienā un 18.12.2019. izsniedzot jaunu studiju virziena akreditācijas lapu.
Šādas pārmaiņas bija nepieciešamas, lai:
- nodrošinātu studiju programmas “Mārketings un tā inovācijas” attīstību, atbilstību mūsdienu darba tirgus prasībām un nozares tendencēm kopumā,
- nodrošinātu atbilstību atjaunotajai 15 nozaru kvalifikāciju struktūrai, kurā Tirgzinības un tirdzniecības speciālisti turpmāk iekļauti Uzņēmējdarbības, finanšu, grāmatvedības un administrēšanas (vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības, komerczinību) nozares struktūrā iekļauto profesiju kartē (skat. https://bit.ly/3abzY62).
2019. gada nogalē, līdz ar izmaiņas apstiprinošā atzinuma saņemšanu tika saņemts arī pozitīvs eksperta novērtējums par studiju programmas saturu. Jāuzsver, ka studiju programmas “Mārketings un tā inovācijas” realizācijā līdz nākamajai akreditācijai izmaiņas netiek plānotas, un studentu iegūstamā kvalifikācija nemainīsies. Savukārt nākotnē studiju virziena izmaiņas ļaus pilnveidot studiju programmas saturu, kā arī efektivizēt Alberta koledžas resursus.
Lai veiksmīgs pavasara semestris!