Jūsu e-pasta adrese


Parole (Jūsu līguma Nr.)


Digitālā mārketinga vai sabiedrisko attiecību studijas - uzņēmuma attīstības garants

Pievienojies informācijas stundai 2. jūlijā plkst.16, kuru rīko divas studiju programmas -  “Digitālais mārketings” un “Sabiedriskās attiecības”. Skaties šeit.

Pasākuma laikā būs iespēja tikties ar programmu direktorēm Martu Kontiņu un Vitu Stiģi-Škuškovniku, kā arī studenti un absolventi dalīsies ar savu pieredzi studijās.

Noslēgumā koledžas direktore iepazīstinās ar Alberta koledžas studiju programmām un absolventu perspektīvām.


Marta Kontiņa
, MBA, lektore. 15 gadu pieredze darbā radošajās industrijās. Kā izpildproducente un mārketinga vadītāja strādājusi pie vairāk kā 10 dokumentālo un spēlfilmu tapšanas. Starptautisku pieredzi guvusi ASV, strādājot teātra nozarē. No 2016. gada vada uzņēmumu “Story Hub”, kas nodarbojas ar pasākumu un multimediju projektu producēšanu. Starp nozīmīgākajiem projektiem minami metālopera “Kurbads. Ķēves dēls”, multimediāla izstāde “Dzelzs bruņinieks” CSDD Rīgas Motormuzejā, multimediāls koncertstāsts “Koku dzīve”, uzveduma “Zemgales gredzens” video satura producēšana, dažādi multimediju objekti festivālā “Staro Rīga” vairāku gadu garumā u.c. Producētie darbi guvuši arī atzinību, saņemot dažādus apbalvojumus (Lielā Mūzikas balva, Latvijas Televīzijas un Latvijas Radio gada balva “Kilograms Kultūras”, Latvijas Pasākumu gada balva u.c.).

Vita Stiģe-Škuškovnika, Mg.sc.soc., docente, Alberta koledžas direktore. Absolvējusi Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmiju, iegūstot profesionālo bakalaura un maģistra grādu mūzikā ar saksofonista kvalifikāciju, kā arī absolvējusi Biznesa augstskolu “Turība”, iegūstot profesionālo bakalaura un maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās. Šobrīd turpina studijas Biznesa augstskolas “Turība” doktorantūrā, izglītības vadības apakšnozarē. Plaša profesionālās darbības pieredze gan Latvijā, gan ārzemēs kā mūziķei, saksofona spēles pedagogam (14 gadi), sabiedrisko attiecību vadītājai un konsultantei, docētājai augstskolās, projektu vadītājai. Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP) biedre, Latvijas Koledžu asociācijas biedre. Vairāku publikāciju un mācību līdzekļu autore.

Mēs palīdzēsim izvēlēties studiju programmu, kas ir piemērota tieši Tavam personības tipam!

 

UZŅEMŠANA JAU 15. JŪNIJĀ

13.06.2022.

Uzņemšanas komisija sāks strādāt jau 15. jūnijā. Sakarā ar reflektantu lielo interesi, Alberta koledžā uzņemšanas komisija darbu sāks  jau 15. jūnijā!. Līdz 1. jūlijam dokumentus...

STUDIJU AKTIVITĀTES JŪNIJĀ

03.06.2022.

03.06.2022.. E-vieslekcija „Rīgas laikmetīgās mākslas galeriju vakaru plānošana”.  .

OTRAIS MAKE IT HAKATONS

31.05.2022.

Projekta MaKE IT otrajā hakatonā komandas turpina attīstīt biznesa idejas. Informācija publicēta 27.05.2022.. 20. maijā paralēli divās pilsētās - Rīgā un Ventspilī norisinājās projekta MaKE IT 2. hakatons...

SWEDBANK ISIC KARTE

02.07.2020.

Izvēlies studenta apliecību ar plašām iespējām!. ISIC (International Student Identity Card) ir vienīgā starptautiski atzītā pilna un nepilna laika studenta identifikācijas karte, kuru katru gadu...

NĀC UZ PAŠPĀRVALDI!

10.05.2022.

Alberta koledžas studenti aicināti gūt pieredzi Studējošo pašpārvaldē. Alberta koledžas studenti aicināti gūt pieredzi un pozitīvas emocijas, darbojoties Studējošo pašpārvaldē(SP),...

MAKE IT AKTUALITĀTES

27.04.2022.

ERAF projekta Nr. 1.1.1.3/21/A/003 aktualitātes. Informācija publicēta 27.04.2022.. Projekta “Inovāciju granti studentiem mākslas, kultūras, ekonomikas un IT starpdisciplinārajās jomās (MaKE IT)”,...

STUDIJU AKTIVITĀTES MAIJĀ

10.05.2022.

13.05.2022.. Klātienes vieslekcija „Smaids, kas vienmēr ir pāri visam”. 17.05.2022.. E-vieslekcija „Iekšējā komunikācija organizācijās”. 20.05.2022.. E-vieslekcija „Kopstrāde: Workland pieredze”. 20.05.2022.....

MAKE IT GRANTI

21.04.2022.

Labākās studējošo idejas saņem MaKE IT grantus. Informācija publicēta 21.04.2022.. Projektā “Inovāciju granti studentiem mākslas, kultūras, ekonomikas un IT starpdisciplinārajās jomās” (MaKE IT) nolemts...

STUDIJU AKTIVITĀTES APRĪLĪ

15.03.2022.

06.04.2022.. E-vieslekcija "Mārketinga un tirgus pētījumi: labi zināmas un jaunākās metodes un to pielietojums praksē”. 07.04.2022.. E-vieslekcija "Influenceri kā digitālā mārketinga instruments”. 12.04.2022.....

Uzdot jautājumu

 

Sazinies ar mums