Jūsu e-pasta adrese


Parole (Jūsu līguma Nr.)


Izsludinātas piecas vakances Alberta koledžas studentiem

Lai sniegtu atbalstu studentiem, Alberta koledžā izsludinātas četras vakances uz 6 mēnešiem un viena vakance uz 3 mēnešiem ESF projekta „Subsidētās darba vietas bezdarbniekiem” ietvaros. Tā mērķis - augstākās izglītības iestāžu akadēmisko un pētniecisko funkciju nodrošināšana, projekts vērsts uz bezdarbnieku aktivitātes veicināšanu sabiedrības labā bez nolūka gūt peļņu.

Atlasē aicināti piedalīties Alberta koledžas studējošie vecumā no 18 līdz 29 gadiem, kuriem ir reģistrēts vai var tikt reģistrēts bezdarbnieka statuss Nodarbinātības valsts aģentūrā.

Pieteikumu iesniegšanas termiņš: līdz 27.10.2020. plkst. 24.00.

Dalībniekiem ir iespēja:

  • attīstīt savas zināšanas un prasmes personīgajai izaugsmei;
  • attīstīt organizatoriskās un projekta vadīšanas prasmes;
  • veidot jaunas kompetences.
      

Lietvedis/-e (uz 3 mēnešiem)

Pienākumi:

  • Orientēties koledžas dokumentācijā;
  • Sagatavot lietu un dokumentu nodošanu koledžas arhīvam;
  • Sakārtot dokumentus arhīvā atbilstoši koledžas nomenklatūrai un normatīvajiem dokumentiem;
  • Nodrošināt dokumentu un informācijas sistēmisku saglabāšanu;
  • Piedalīties koledžas dokumentu pārvaldības un arhivēšanas sistēmas pilnveidē un uzlabojumu ieviešanā.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • Spēja orientēties dokumentācijā;
  • Prasme izmantot dažādus normatīvos aktus;
  • Datorprasmes – Excel, Word;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos;
  • Spēja strādāt komandā;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Vidējā atzīme ir 7 balles un augstāk.


Priekšroka tiek dota AK studiju virziena „Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība” vai „Tiesību zinātnes” studējošajiem.

Struktūrvienība - Studiju daļa, tiešais vadītājs - Uva Klāsupa

Pasākumu koordinators (uz 6 mēnešiem) - 2 vakances

Pienākumi:

  • Organizēt koledžas izglītojošus un izklaides pasākumus (semināri, vieslekcijas, konferences, izlaidums, kultūras pasākumi u.c.);
  • Piedalīties koledžu reprezentējošu pasākumu organizēšanā (Biznesa forums, publiskie semināri, konferences u.c.);
  • Veidot vieslekciju piedāvājumu koledžas studējošiem un vidusskolēniem;
  • Nodrošināt komunikāciju ar potenciālajiem vieslektoriem, pasākumu dalībniekiem u.c.;
  • Piedalīties pasākumu publicitātes materiālu sagatavošanā.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas laviešu valodas zināšanās, tekstu rakstīšanas prasības;
  • Datorprasmes – Excel, Word, PowerPoint;
  • Pieredze pasākumu organizēšanā vai projektu vadībā;
  • Prasmes administrēt sociālus tīklus, ieskatot savus aktīvus sociālo tīklu profilus;
  • Prasme strādāt ar infografiku un afišu veidošanas programmām;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Spēja strādāt individuāli un komandā;
  • Vidējā atzīme ir 7,5 balles un augstāk.


Priekšroka tiek dota AK studiju virziena „Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība” un “Informācijas un komunikācijas zinātnes” studējošajiem.

Tiešais vadītājs - direktore(Vita Stiģe-Škuškovnika)

Pētniecības asistens (uz 6 mēnešiem)

Pienākumi:

  • Aktualizēt koledžas absolventu kontaktinformāciju;
  •  Piedalīties koledžas absolventu pētījuma īstenošanā;
  • Koordinēt koledžas absolventu pētījuma gaitu un rezultātu apkopošanu;
  •  Nodrošināt komunikāciju ar absolventiem, studējošiem un docētājiem pētījumu ietvaros;
  • Asistēt izglītojošu un pētniecības projektu organizēšanā;
  •  Informēt tiešo vadītāju par pētījuma īstenošanas gaitu un progresu.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas latviešu valodas zināšanas, tekstu rakstīšanas prasības;
  • Pieredze pētījumu veikšanā (aptaujas, dalība konferencēs, izcili pētnieciskie darbi);
  • Datorprasmes – Excel, Word, PowerPoint;
  • Prasme apstrādāt datus un izmantot aptauju veidošanas platformas tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Spēja strādāt individuāli un komandā;
  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk.


Priekšroka tiek dota AK studiju virziena „Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība” un “Informācijas un komunikācijas zinātnes” studējošajiem.

Tiešais vadītājs - valdes locekle Anna Saltikova

Projektu koordinators (uz 6 mēnešiem)

Pienākumi:

  • Plānot, uzraudzīt un koordinēt projekta darbību;
  • Uzturēt projekta dokumentāciju atbilstoši prasībām;
  • Informēt tiešo vadītāju par projekta īstenošanas gaitu un progresu;
  • Pieņemt un apstrādāt pieteikumus;
  • Veidot vakanču sludinājumus;
  • Organizēt ikmēneša atskaišu iesniegšanu.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas latviešu valodas zināšanas, tekstu rakstīšanas prasības;
  • Pieredze projektu organizēšanā un koordinēšanā;
  • Labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Spēja strādāt individuāli un komandā;
  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk.


Priekšroka tiek dota AK studiju virziena „Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība” vai „Tiesību zinātnes” studējošajiem.

Tiešais vadītājs - valdes locekle Anna Saltikova

 

Pieteikšanās kārtība

Iesnieguma veidlapa

Vairāk par ESF-NVA projektu

 

38. IZLAIDUMS

27.06.2023.

38. izlaidums – diplomi tika izdoti uz jumta. Informācija publicēta 26.06.2023.. Ar skaistu skatu uz Daugavu no Wellton Riverside Spa viesnīcas jumta, mūsu jaunie speciālisti saņēma gan augstākās...

MAKE IT PAGARINĀJUMS

26.05.2023.

Pagarināta pieteikšanās MaKE IT Studējošo inovāciju grantu programmas 3. ciklam. Informācija publicēta 26.05.2023.. Tiek pagarināta pieteikumu pieņemšana projekta “Inovāciju granti studentiem mākslas,...

MAKE IT SEMINĀRS

16.05.2023.

Notiks MaKE IT 3. cikla informatīvais seminārs un Kompetenču gadatirgus. Informācija publicēta 16.05.2023.. Lai uzzinātu par pieteikšanos projekta MaKE IT 3. ciklam, meklētu komandas biedrus savām...

MAKE IT 3. CIKLS

02.05.2023.

Sākas studējošo pieteikumu pieņemšana “MaKE IT” Inovāciju grantu programmas 3. ciklam. Informācija publicēta 02.05.2023.. Sākot ar ceturtdienu, 4. maiju tiek uzsākta studējošo pieteikumu pieņemšana...

SWEDBANK ISIC KARTE

02.07.2020.

Izvēlies studenta apliecību ar plašām iespējām!. ISIC (International Student Identity Card) ir vienīgā starptautiski atzītā pilna un nepilna laika studenta identifikācijas karte, kuru katru gadu...

IEVĒLĒTA ĒTIKAS PADOME

13.04.2023.

Ievēlēta Alberta koledžas Ētikas padome. 5. aprīlī Alberta koledžas Padomē uz gadu tika ievēlēts Ētikas komisijas sastāvs. Saskaņā ar koledžas Ētikas un akadēmiskā godīguma kodeksu, komisija sastāvā...

IESAISTIES PAŠPĀRVALDĒ!

06.04.2023.

Studējošo pašpārvalde aicina iegūt lielisku pieredzi, iesaistoties tās darbībā. Hey, student!. Ja, TU esi:. aktīvs; radošs; vēlies iesaistīties koledžas dzīvē; organizēt...

GADA ALBERTS XXII

06.04.2023.

Gada Alberts XXII aktīvi iesaistīsies koledžas dzīvē. 2023. gada 1. aprīlī titulu gada Alberts XXII ieguva un līdz ar to par Alberta koledžas Studējošo pašpārvaldes vadītāju kļuva Elizabete...

MAKE IT 2. CIKLA REZULTĀTI

21.03.2023.

2. cikla gala aizstāvēšanā 32 komandām apstiprināti sasniegtie rezultāti. Informācija publicēta 21.03.2023.. 16. un 17. martā Ekonomikas un kultūras augstskolā (EKA) notika projekta „MaKE IT” 2. cikla...

Uzdot jautājumu

 

Sazinies ar mums