Jūsu e-pasta adrese


Parole (Jūsu līguma Nr.)


Izsludinātas piecas vakances Alberta koledžas studentiem

Lai sniegtu atbalstu studentiem, Alberta koledžā izsludinātas četras vakances uz 6 mēnešiem un viena vakance uz 3 mēnešiem ESF projekta „Subsidētās darba vietas bezdarbniekiem” ietvaros. Tā mērķis - augstākās izglītības iestāžu akadēmisko un pētniecisko funkciju nodrošināšana, projekts vērsts uz bezdarbnieku aktivitātes veicināšanu sabiedrības labā bez nolūka gūt peļņu.

Atlasē aicināti piedalīties Alberta koledžas studējošie vecumā no 18 līdz 29 gadiem, kuriem ir reģistrēts vai var tikt reģistrēts bezdarbnieka statuss Nodarbinātības valsts aģentūrā.

Pieteikumu iesniegšanas termiņš: līdz 27.10.2020. plkst. 24.00.

Dalībniekiem ir iespēja:

  • attīstīt savas zināšanas un prasmes personīgajai izaugsmei;
  • attīstīt organizatoriskās un projekta vadīšanas prasmes;
  • veidot jaunas kompetences.
      

Lietvedis/-e (uz 3 mēnešiem)

Pienākumi:

  • Orientēties koledžas dokumentācijā;
  • Sagatavot lietu un dokumentu nodošanu koledžas arhīvam;
  • Sakārtot dokumentus arhīvā atbilstoši koledžas nomenklatūrai un normatīvajiem dokumentiem;
  • Nodrošināt dokumentu un informācijas sistēmisku saglabāšanu;
  • Piedalīties koledžas dokumentu pārvaldības un arhivēšanas sistēmas pilnveidē un uzlabojumu ieviešanā.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • Spēja orientēties dokumentācijā;
  • Prasme izmantot dažādus normatīvos aktus;
  • Datorprasmes – Excel, Word;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos;
  • Spēja strādāt komandā;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Vidējā atzīme ir 7 balles un augstāk.


Priekšroka tiek dota AK studiju virziena „Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība” vai „Tiesību zinātnes” studējošajiem.

Struktūrvienība - Studiju daļa, tiešais vadītājs - Uva Klāsupa

Pasākumu koordinators (uz 6 mēnešiem) - 2 vakances

Pienākumi:

  • Organizēt koledžas izglītojošus un izklaides pasākumus (semināri, vieslekcijas, konferences, izlaidums, kultūras pasākumi u.c.);
  • Piedalīties koledžu reprezentējošu pasākumu organizēšanā (Biznesa forums, publiskie semināri, konferences u.c.);
  • Veidot vieslekciju piedāvājumu koledžas studējošiem un vidusskolēniem;
  • Nodrošināt komunikāciju ar potenciālajiem vieslektoriem, pasākumu dalībniekiem u.c.;
  • Piedalīties pasākumu publicitātes materiālu sagatavošanā.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas laviešu valodas zināšanās, tekstu rakstīšanas prasības;
  • Datorprasmes – Excel, Word, PowerPoint;
  • Pieredze pasākumu organizēšanā vai projektu vadībā;
  • Prasmes administrēt sociālus tīklus, ieskatot savus aktīvus sociālo tīklu profilus;
  • Prasme strādāt ar infografiku un afišu veidošanas programmām;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Spēja strādāt individuāli un komandā;
  • Vidējā atzīme ir 7,5 balles un augstāk.


Priekšroka tiek dota AK studiju virziena „Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība” un “Informācijas un komunikācijas zinātnes” studējošajiem.

Tiešais vadītājs - direktore(Vita Stiģe-Škuškovnika)

Pētniecības asistens (uz 6 mēnešiem)

Pienākumi:

  • Aktualizēt koledžas absolventu kontaktinformāciju;
  •  Piedalīties koledžas absolventu pētījuma īstenošanā;
  • Koordinēt koledžas absolventu pētījuma gaitu un rezultātu apkopošanu;
  •  Nodrošināt komunikāciju ar absolventiem, studējošiem un docētājiem pētījumu ietvaros;
  • Asistēt izglītojošu un pētniecības projektu organizēšanā;
  •  Informēt tiešo vadītāju par pētījuma īstenošanas gaitu un progresu.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas latviešu valodas zināšanas, tekstu rakstīšanas prasības;
  • Pieredze pētījumu veikšanā (aptaujas, dalība konferencēs, izcili pētnieciskie darbi);
  • Datorprasmes – Excel, Word, PowerPoint;
  • Prasme apstrādāt datus un izmantot aptauju veidošanas platformas tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Spēja strādāt individuāli un komandā;
  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk.


Priekšroka tiek dota AK studiju virziena „Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība” un “Informācijas un komunikācijas zinātnes” studējošajiem.

Tiešais vadītājs - valdes locekle Anna Saltikova

Projektu koordinators (uz 6 mēnešiem)

Pienākumi:

  • Plānot, uzraudzīt un koordinēt projekta darbību;
  • Uzturēt projekta dokumentāciju atbilstoši prasībām;
  • Informēt tiešo vadītāju par projekta īstenošanas gaitu un progresu;
  • Pieņemt un apstrādāt pieteikumus;
  • Veidot vakanču sludinājumus;
  • Organizēt ikmēneša atskaišu iesniegšanu.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas latviešu valodas zināšanas, tekstu rakstīšanas prasības;
  • Pieredze projektu organizēšanā un koordinēšanā;
  • Labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Spēja strādāt individuāli un komandā;
  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk.


Priekšroka tiek dota AK studiju virziena „Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība” vai „Tiesību zinātnes” studējošajiem.

Tiešais vadītājs - valdes locekle Anna Saltikova

 

Pieteikšanās kārtība

Iesnieguma veidlapa

Vairāk par ESF-NVA projektu

 

IAW 2021 SĀKUSIES

19.04.2021.

International Academic Week 2021 ir sākusies!. Ikgadējā International Academic Week 2021(IAW), kuru EKA kopā ar stratēģisko partneri Alberta koledža organizē kopš 2016.gada, ir sākusies! 19. aprīlī...

IAW 2021 STUDENTIEM

16.04.2021.

Studenti aicināti uz vērtīgām ārvalstu lektoru vieslekcijām. No 19. līdz 23. aprīlim norisināsies IAW(International Academic week) 2021, kuru rīko Ekonomikas un kultūras augstskola sadarbībā ar Alberta...

STUDIJU AKTIVITĀTES MAIJĀ

14.04.2021.

07.05.2021.. E-vieslekcija „Uz pārmaiņām vērsta darba vide”.  .

SWEDBANK ISIC KARTE

02.07.2020.

Izvēlies studenta apliecību ar plašām iespējām!. ISIC (International Student Identity Card) ir vienīgā starptautiski atzītā pilna un nepilna laika studenta identifikācijas karte, kuru katru gadu...

STUDENTU KONFERENCE

12.04.2021.

Neskatoties uz ierobežojumiem, norisinās studējošo konference. 9. un 10. aprīlī tiešsaistē norisinājās Alberta koledžas un Ekonomikas un kultūras augstskolas studējošo zinātniski...

IZMAIŅAS DARBA LAIKĀ

21.12.2020.

Izmaiņas darba laikā saglabājas. . Neskatoties uz ārkārtas situācijas beigām, ierobežojumi valstī pagaidām nav atcelti, līdz ar to līdz turpmākajiem valdības lēmumiem Alberta koledžā noteiktās darba...

JAUNA DIREKTORE

31.03.2021.

Alberta koledžas direktores amata pienākumus sāk pildīt Vita Vežanova. Sākot ar 01.04.2021. Alberta koledžas vadības grožus un direktores amata pienākumus ir pārņēmusi Vita Vežanova.. "Man ir gods,...

STUDIJU AKTIVITĀTES APRĪLĪ

04.02.2021.

08.04.2021.. E-vieslekcija „Ko nozīmē sadarbība ar mediju aģentūru, lai veidotu zīmolu komunikāciju?”. 13.04.2021.. E-vieslekcija „Kā nepazust profesionālo tekstu tulkojumā”. 17.04.2021.. E-vieslekcija...

RADOŠO DARBU KONKURSS

26.03.2021.

Koledžu studentus aicina piedalīties radošo darbu konkursā. Latvijas Koledžu asociācija rīko studējošo radošo darbu konkursu, t.i.,:. Uzfilmē savu labāko, profesionāli aizraujošāko...

Uzdot jautājumu