Jūsu e-pasta adrese


Parole (Jūsu līguma Nr.)


Izsludinātas piecas vakances Alberta koledžas studentiem

Lai sniegtu atbalstu studentiem, Alberta koledžā izsludinātas četras vakances uz 6 mēnešiem un viena vakance uz 3 mēnešiem ESF projekta „Subsidētās darba vietas bezdarbniekiem” ietvaros. Tā mērķis - augstākās izglītības iestāžu akadēmisko un pētniecisko funkciju nodrošināšana, projekts vērsts uz bezdarbnieku aktivitātes veicināšanu sabiedrības labā bez nolūka gūt peļņu.

Atlasē aicināti piedalīties Alberta koledžas studējošie vecumā no 18 līdz 29 gadiem, kuriem ir reģistrēts vai var tikt reģistrēts bezdarbnieka statuss Nodarbinātības valsts aģentūrā.

Pieteikumu iesniegšanas termiņš: līdz 27.10.2020. plkst. 24.00.

Dalībniekiem ir iespēja:

  • attīstīt savas zināšanas un prasmes personīgajai izaugsmei;
  • attīstīt organizatoriskās un projekta vadīšanas prasmes;
  • veidot jaunas kompetences.
      

Lietvedis/-e (uz 3 mēnešiem)

Pienākumi:

  • Orientēties koledžas dokumentācijā;
  • Sagatavot lietu un dokumentu nodošanu koledžas arhīvam;
  • Sakārtot dokumentus arhīvā atbilstoši koledžas nomenklatūrai un normatīvajiem dokumentiem;
  • Nodrošināt dokumentu un informācijas sistēmisku saglabāšanu;
  • Piedalīties koledžas dokumentu pārvaldības un arhivēšanas sistēmas pilnveidē un uzlabojumu ieviešanā.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • Spēja orientēties dokumentācijā;
  • Prasme izmantot dažādus normatīvos aktus;
  • Datorprasmes – Excel, Word;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos;
  • Spēja strādāt komandā;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Vidējā atzīme ir 7 balles un augstāk.


Priekšroka tiek dota AK studiju virziena „Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība” vai „Tiesību zinātnes” studējošajiem.

Struktūrvienība - Studiju daļa, tiešais vadītājs - Uva Klāsupa

Pasākumu koordinators (uz 6 mēnešiem) - 2 vakances

Pienākumi:

  • Organizēt koledžas izglītojošus un izklaides pasākumus (semināri, vieslekcijas, konferences, izlaidums, kultūras pasākumi u.c.);
  • Piedalīties koledžu reprezentējošu pasākumu organizēšanā (Biznesa forums, publiskie semināri, konferences u.c.);
  • Veidot vieslekciju piedāvājumu koledžas studējošiem un vidusskolēniem;
  • Nodrošināt komunikāciju ar potenciālajiem vieslektoriem, pasākumu dalībniekiem u.c.;
  • Piedalīties pasākumu publicitātes materiālu sagatavošanā.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas laviešu valodas zināšanās, tekstu rakstīšanas prasības;
  • Datorprasmes – Excel, Word, PowerPoint;
  • Pieredze pasākumu organizēšanā vai projektu vadībā;
  • Prasmes administrēt sociālus tīklus, ieskatot savus aktīvus sociālo tīklu profilus;
  • Prasme strādāt ar infografiku un afišu veidošanas programmām;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Spēja strādāt individuāli un komandā;
  • Vidējā atzīme ir 7,5 balles un augstāk.


Priekšroka tiek dota AK studiju virziena „Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība” un “Informācijas un komunikācijas zinātnes” studējošajiem.

Tiešais vadītājs - direktore(Vita Stiģe-Škuškovnika)

Pētniecības asistens (uz 6 mēnešiem)

Pienākumi:

  • Aktualizēt koledžas absolventu kontaktinformāciju;
  •  Piedalīties koledžas absolventu pētījuma īstenošanā;
  • Koordinēt koledžas absolventu pētījuma gaitu un rezultātu apkopošanu;
  •  Nodrošināt komunikāciju ar absolventiem, studējošiem un docētājiem pētījumu ietvaros;
  • Asistēt izglītojošu un pētniecības projektu organizēšanā;
  •  Informēt tiešo vadītāju par pētījuma īstenošanas gaitu un progresu.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas latviešu valodas zināšanas, tekstu rakstīšanas prasības;
  • Pieredze pētījumu veikšanā (aptaujas, dalība konferencēs, izcili pētnieciskie darbi);
  • Datorprasmes – Excel, Word, PowerPoint;
  • Prasme apstrādāt datus un izmantot aptauju veidošanas platformas tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Spēja strādāt individuāli un komandā;
  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk.


Priekšroka tiek dota AK studiju virziena „Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība” un “Informācijas un komunikācijas zinātnes” studējošajiem.

Tiešais vadītājs - valdes locekle Anna Saltikova

Projektu koordinators (uz 6 mēnešiem)

Pienākumi:

  • Plānot, uzraudzīt un koordinēt projekta darbību;
  • Uzturēt projekta dokumentāciju atbilstoši prasībām;
  • Informēt tiešo vadītāju par projekta īstenošanas gaitu un progresu;
  • Pieņemt un apstrādāt pieteikumus;
  • Veidot vakanču sludinājumus;
  • Organizēt ikmēneša atskaišu iesniegšanu.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas latviešu valodas zināšanas, tekstu rakstīšanas prasības;
  • Pieredze projektu organizēšanā un koordinēšanā;
  • Labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Spēja strādāt individuāli un komandā;
  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk.


Priekšroka tiek dota AK studiju virziena „Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība” vai „Tiesību zinātnes” studējošajiem.

Tiešais vadītājs - valdes locekle Anna Saltikova

 

Pieteikšanās kārtība

Iesnieguma veidlapa

Vairāk par ESF-NVA projektu

 

UZŅEMŠANA JAU 15. JŪNIJĀ

13.06.2022.

Uzņemšanas komisija sāks strādāt jau 15. jūnijā. Sakarā ar reflektantu lielo interesi, Alberta koledžā uzņemšanas komisija darbu sāks  jau 15. jūnijā!. Līdz 1. jūlijam dokumentus...

STUDIJU AKTIVITĀTES JŪNIJĀ

03.06.2022.

03.06.2022.. E-vieslekcija „Rīgas laikmetīgās mākslas galeriju vakaru plānošana”.  .

OTRAIS MAKE IT HAKATONS

31.05.2022.

Projekta MaKE IT otrajā hakatonā komandas turpina attīstīt biznesa idejas. Informācija publicēta 27.05.2022.. 20. maijā paralēli divās pilsētās - Rīgā un Ventspilī norisinājās projekta MaKE IT 2. hakatons...

SWEDBANK ISIC KARTE

02.07.2020.

Izvēlies studenta apliecību ar plašām iespējām!. ISIC (International Student Identity Card) ir vienīgā starptautiski atzītā pilna un nepilna laika studenta identifikācijas karte, kuru katru gadu...

NĀC UZ PAŠPĀRVALDI!

10.05.2022.

Alberta koledžas studenti aicināti gūt pieredzi Studējošo pašpārvaldē. Alberta koledžas studenti aicināti gūt pieredzi un pozitīvas emocijas, darbojoties Studējošo pašpārvaldē(SP),...

MAKE IT AKTUALITĀTES

27.04.2022.

ERAF projekta Nr. 1.1.1.3/21/A/003 aktualitātes. Informācija publicēta 27.04.2022.. Projekta “Inovāciju granti studentiem mākslas, kultūras, ekonomikas un IT starpdisciplinārajās jomās (MaKE IT)”,...

STUDIJU AKTIVITĀTES MAIJĀ

10.05.2022.

13.05.2022.. Klātienes vieslekcija „Smaids, kas vienmēr ir pāri visam”. 17.05.2022.. E-vieslekcija „Iekšējā komunikācija organizācijās”. 20.05.2022.. E-vieslekcija „Kopstrāde: Workland pieredze”. 20.05.2022.....

MAKE IT GRANTI

21.04.2022.

Labākās studējošo idejas saņem MaKE IT grantus. Informācija publicēta 21.04.2022.. Projektā “Inovāciju granti studentiem mākslas, kultūras, ekonomikas un IT starpdisciplinārajās jomās” (MaKE IT) nolemts...

STUDIJU AKTIVITĀTES APRĪLĪ

15.03.2022.

06.04.2022.. E-vieslekcija "Mārketinga un tirgus pētījumi: labi zināmas un jaunākās metodes un to pielietojums praksē”. 07.04.2022.. E-vieslekcija "Influenceri kā digitālā mārketinga instruments”. 12.04.2022.....

Uzdot jautājumu

 

Sazinies ar mums