
Par studiju procesa organizēšanu līdz 2020. gada nogalei
Atbilstoši Ministru kabineta 2020. gada 9. jūnija noteikumu Nr. 360 “Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai” 27.2. punkta prasībām, Ministru kabineta 2020. gada 6. novembra rīkojuma nr. 655 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu” 5.13. punkta prasībām, kā arī kompetento institūciju rekomendācijām un norādījumiem Covid-19 izplatības ierobežošanai un profilaksei, Alberta koledžas direktore NOSAKA:
1. Līdz 2020. gada 31. decembrim studiju process tiek īstenots attālinātā režīmā (tiešsaistē) pēc esošā lekciju saraksta, izmantojot AK e-studiju vides iespējas:
1.1. nodarbības tiek nodrošinātas tiešsaistē saskaņā ar lekciju sarakstu, studējošiem uzņemoties personīgu atbildību par studiju procesā noteikto saistību izpildi;
1.2. lekciju saraksts ir pieejams AK tīmekļa vietnē sadaļā „Studentiem”;
1.3. pamācības darbam AK e-vidē ir pieejamas AK tīmekļa vietnē sadaļas „Studentiem” apakšsadaļā „E-studentiem”.
2. Pilna laika (dienas) un nepilna laika (sestdienas) grupām atbilstoši docētāju norādījumiem pēc nepieciešamības praktiskās daļas apguve un īstenošana var tikt organizēta klātienē, ievērojot piesardzības pasākumus un vēlams lietojot sejas maskas;
3. Patstāvīgo darbu (prakses atskaites, studiju darbi, kvalifikācijas darbi) iesniegšana un aizstāvēšana atbilstoši AK nolikumiem notiek pēc standarta kārtības:
3.1. patstāvīgie darbi iesniedzami klātienē drukāti, iesieti un parakstīti;
3.2. patstāvīgo darbu aizstāvēšana pilna laika (dienas) un nepilna laika (sestdienas) grupām tiek organizēta klātienē, izņēmuma gadījumā un vienojoties ar studiju programmas direktoru – tiešsaistē.
4. Administrācija un bibliotēka strādā klātienes režīmā atbilstoši AK noteiktajam darba laikam:
4.1. Mācībspēkiem pēc pieprasījuma ir pieejamas AK auditorijas un aprīkojums nodarbību vadīšanai tiešsaistē vai klātienē;
4.2. Studējošie pēc pieprasījuma var izmantot AK bibliotēku un auditorijas studiju procesam, ievērojot piesardzības pasākumus;
4.3. Alberta koledžas darba laiks var tikt precizēts atbilstoši aktuālajai situācijai valstī, izvietojot informāciju tīmekļa vietnē.
5. Studiju virzienu vadītājiem, studiju programmu direktoriem, izglītības metodiķei, studiju lietvedēm, e-vides koordinatorei, komunikācijas projektu vadītājam nodrošināt šajā rīkojumā noteiktās un studiju informācijas apriti studējošiem, mācībspēkiem un vispārējam personālam.
Direktores rīkojums par studiju procesa organizēšanu līdz 2020. gada nogalei (07.11.2020.)