Jūsu e-pasta adrese


Parole (Jūsu līguma Nr.)


Izsludinātas trīs vakances Alberta koledžas klātienes studentiem

Lai sniegtu atbalstu studentiem, Alberta koledžā izsludinātas trīs vakances uz 3-6 mēnešiem ESF projekta „Subsidētās darba vietas bezdarbniekiem” (Nr.9.1.1.1/15/I/001) ietvaros. Tā mērķis - augstākās izglītības iestāžu akadēmisko un pētniecisko funkciju nodrošināšana, projekts vērsts uz bezdarbnieku aktivitātes veicināšanu sabiedrības labā bez nolūka gūt peļņu.

Atlasē aicināti piedalīties Alberta koledžas klātienes studējošie vecumā no 18 līdz 29 gadiem (ieskaitot), kuriem ir reģistrēts vai var tikt reģistrēts bezdarbnieka statuss Nodarbinātības valsts aģentūrā.

Bezdarbniekam, kas piedalās pasākumā, NVA maksā stipendiju - 10 euro dienā (strādājot 4-8 stundas). Tās apmērs mēnesī tiek aprēķināts atbilstoši nostrādātām dienām. Bezdarbnieks tiek apdrošināts pret nelaimes gadījumiem, NVA apmaksā arī obligātās veselības pārbaudes, ja tās ir paredzētas normatīvajos aktos, kā arī kompensē izdevumus individuālo aizsarglīdzekļu iegādei COVID-19 apdraudējuma mazināšanai - līdz 50 euro.

Pieteikumu iesniegšanas termiņš: līdz 15.10.2021. plkst. 24.00.

Dalībniekiem ir iespēja:

  • attīstīt savas zināšanas un prasmes personīgajai izaugsmei;
  • attīstīt organizatoriskās un projekta vadīšanas prasmes;
  • veidot jaunas kompetences

Lietvedis

Pienākumi:

  • Orientēties koledžas dokumentācijā;
  • Sagatavot lietu un dokumentu nodošanu koledžas arhīvam;
  • Sakārtot dokumentus arhīvā atbilstoši koledžas nomenklatūrai un normatīvajiem dokumentiem;
  • Nodrošināt dokumentu un informācijas sistēmisku saglabāšanu;
  • Piedalīties koledžas dokumentu pārvaldības un arhivēšanas sistēmas pilnveidē un uzlabojumu ieviešanā.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • Spēja orientēties dokumentācijā;
  • Prasme izmantot dažādus normatīvos aktus;
  • Datorprasmes – Excel, Word;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos;
  • Spēja strādāt komandā;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Vidējā atzīme ir 7 balles un augstāk.


Vietu skaits - 2

Ilgums - 3 mēneši

Tiešais vadītājs - Studiju daļa, Uva Klāsupa

Projektu koordinātors

Pienākumi:

  • Organizēt koledžas izglītojošus un izklaides pasākumus (semināri, vieslekcijas, konferences, izlaidums, kultūras pasākumi u.c.)
  • Piedalīties koledžu reprezentējošu pasākumu organizēšanā (Biznesa forums, publiskie semināri, konferences u.c.)
  • Veidot vieslekciju piedāvājumu koledžas studējošiem un vidusskolēniem;
  • Nodrošināt komunikāciju ar potenciālajiem vieslektoriem, pasākumu dalībniekiem u.c.
  • Piedalīties pasākumu publicitātes materiālu sagatavošanā.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas latviešu valodas zināšanas, tekstu rakstīšanas prasmes;
  • Datorprasmes – Excel, Word, PowerPoint;
  • Pieredze pasākumu organizēšanā vai projektu vadībā;
  • Prasmes administrēt sociālus tīklus, ieskatot savus aktīvus sociālo tīklu profilus;
  • Prasme strādāt ar infografiku un afišu veidošanas programmām;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;•    Spēja strādāt individuāli un komandā;
  • Vidējā atzīme ir 7 balles un augstāk.


Vietu skaits - 3

Ilgums - 6 mēneši

Tiešais vadītājs - direktore Vita Vežanova

Pētniecības asistents

Pienākumi:

  • Aktualizēt koledžas absolventu kontaktinformāciju;
  • Piedalīties koledžas absolventu pētījuma īstenošanā;
  • Koordinēt koledžas absolventu pētījuma gaitu un rezultātu apkopošanu;
  • Nodrošināt komunikāciju ar absolventiem, studējošiem un docētājiem pētījumu ietvaros;
  • Asistēt izglītojošu un pētniecības projektu organizēšanā;
  • Informēt tiešo vadītāju par pētījuma īstenošanas gaitu un progresu.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas latviešu valodas zināšanas, tekstu rakstīšanas prasmes;
  • Pieredze pētījumu veikšanā (aptaujas, dalība konferencēs, izcili pētnieciskie darbi);
  • Datorprasmes – Excel, Word, PowerPoint;
  • Prasme apstrādāt datus un izmantot aptauju veidošanas platformas tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Spēja strādāt individuāli un komandā;
  • Vidējā atzīme ir 7 balles un augstāk.


Vietu skaits - 1

Ilgums - 6 mēneši

Tiešais vadītājs - valdes locekle Anna Saltikova

Pieteikšanās kārtība

Pieteikums jāiesniedz AK valdei līdz 15.10.2021. plkst. 24.00, nosūtot to uz e-pasta adresi info@alberta-koledza.lv vai iesniedzot Studiju daļā, pievienojot šādus dokumentus:

  • Iesniegumu (veidlapa ŠEIT)
  • CV (Curriculum vitae)
  • Motivācijas vēstuli
  • Apliecinājumu, ka kandidātam ir bezdarbnieka statuss vai tiesības to iegūt


Desmit dienu laikā pēc konkursa beigu termiņa kandidātu pieteikumus izskata komisija, kuras sastāvā ir Alberta koledžas direktores v.i. un plānotais tiešais vadītājs. Ja ir vairāku kandidātu līdzvērtīgi pieteikumi, tad atlases komisijā tiek iekļauti studējošo pašpārvaldes pārstāvji.

Pamatojoties uz komisijas rekomendācijām, valde pieņem lēmumu par kandidātu apstiprināšanu par projekta dalībniekiem un informē konkursa kandidātus par pieņemtajiem lēmumiem.

Pamatojoties uz valdes lēmumu, tiek sagatavots projekta pieteikums NVA, piesakot projekta dalībniekus.


Par ESF-NVA projektu - īsi

Par ESF-NVA projektu - plašāk

 

IZMAIŅAS DARBA LAIKĀ

25.04.2025.

Tuvojoties Valsts svētkiem Alberta koledžas Studiju daļa informē par darba laika izmaiņām maijā:. 01.05. Alberta koledža slēgta!. 02.05. 9.30-17.30. 03.05. 08.30-18.00. 04.05.–06.06. Alberta...

AKTIVITĀTES APRĪLĪ

27.03.2025.

29.04.. E-vieslekcija "International Disputes Arising out of Infrastructure and OtherInvestments".

STUDENTES PIRMIZRĀDĒ

24.04.2025.

Alberta koledžas studiju programmas “Pasākuma producēšana” studentei, Dacei Oberšate-Veisai, ir notikusi diplomdarba pirmizrāde Alsungā.. Pati režisore un producente par savu...

APMĀCĪBAS HORVĀTIJĀ

16.04.2025.

Apgūsti dažādus digitālos rīkus Horvātijā Erasmus + projekta ietvaros. No 6. līdz 9. maijam Horvātijā J.J. Strosmaijera Osijekas Universitātē notiks apmācības Alberta koledžas pārstāvjiem Erasmus + maza...

BIP MOBILITĀTE ČEHIJĀ

16.04.2025.

Alberta koledžas tagad ir lieliskā iespēja pieteikties Erasmus BIP studiju kursam:. BIP kursa tēma - BECOME A LEADER OF FUTURE: AI and ETHICS. starpdisciplinārs kurss, pieteikties var jebkuras...

IZMAIŅAS DARBA LAIKĀ

09.04.2025.

Tuvojoties Lieldienām, Alberta koledžas Studiju daļa informē par darba laika izmaiņām svētku nedēļā:. 17.04. darba laiks 9.30-19.00;. 18.04.–21.04. Alberta koledža slēgta!. Priecīgas un raibas...

BIP IT STUDENTIEM

26.03.2025.

BIP studiju mobilitāte Rumānijā IT studentiem.. Alberta koledžas IT studentiem tagad ir lieliskā iespēja pieteikties Erasmus BIP studiju kursam:. BIP kursa tēma - "Hard Sciences: new trends in physics,...

IZMAIŅAS DARBA LAIKĀ

19.03.2025.

Trešdien, 26. martā tehnisko iemeslu dēļ koledža strādā no 9:30 līdz 17:30.. Atvainojamies par sagādātājām neērtībām!.  .

4 VIESLEKCIJAS STUDENTIEM

19.03.2025.

Marta beigās Erasmus mobilitātes ietvaros Albertas koledžā ieradīsies 3 Gruzijas universitātes (Central University of Europe) pasniedzēji, lai lasītu lekcijas mūsu studentiem. Aicinām studentus tās...

Uzdot jautājumu

 

Sīkdatnes

 
Sazinies ar mums