VIESLEKCIJAS DECEMBRĪ
Vadības informācijas sistēmas
01.decembrī, plkst. 18:00, 1. auditorijā visi Alberta koledžas studenti ir aicināti uz vieslekciju "Vadības informācijas sistēmas (ievadkurss)". Vieslekciju vadīs Artūrs Vaskis.
Tēmas, kas tiks apskatītas lekcijas laikā:
- Kādas priekšrocības uzņēmējdarbībā dod vadības informācijas sistēmas (VIS)
- Kādas ir izplatītākās VIS (tajā skaitā mārketingā, finansēs, grāmatvedībā, cilvēkresursu vadībā u.c.)
- Kā aprēķināt VIS izmaksas un ieguvumus
- Kādi ir VIS riski un kā tos minimizēt.
Obligāta vieslekcijas apmeklēšana studiju programmas "Uzņēmējdarbība" studentiem.
Uz vieslekciju pieteikties Studiju daļā.
Labas prezentācijas prasmes
09. decembrī plkst. 17.30, 1. auditorijā
11. decembrī, plkst. 16.00, 3. auditorijā
Visi Alberta koledžas studenti ir aicināti apmeklēt vieslekciju "Kā labāk sagatavoties kursa darba prezentācijai? Labas prezentācijas prasmes".
Vieslekciju vadīs Daiga Puriņa - Alberta koledžas vieslektore, SIA "Dobsons & Dobsons" valdes locekle, 2009. gadā Alberta koledžas studentu vērtējumā ieguva titulu "Programmas stilīgākais pasniedzējs".
Obligāta vielekcijas apmeklēšana studiju programmas "Uzņēmējdarbība" un "Marketings un tā inovācijas" studentiem.
Uz vieslekciju pieteikties Studiju daļā.
Kultūras tūrisma mārketings starptautiskajā tūrisma tirgū
09.decembrī, plkst. 17.30, 7.auditorijā
Lekciju vadīs vieslektore Aija van der Steina - Mg. geogr, pasniedz starptautisko tūrisma mārketingu Biznesa augstskolā "Turība".
Uz vieslekciju aicināti visi Alberta koledžas studenti.
Obligāta vieslekcijas apmeklēšana studiju programmas "Kultūras tūrisma vadība" studentiem.
Uz vieslekciju pieteikties Studiju daļā.
Korporatīvais tēls un reputācija teorijā un praksē
14. un 15. decembrī, plkst. 18.00, 3.auditorijā
Lekciju vadīs lektors Rolands Bārenis.
- Lekcijā tiks apskatīti organizācijas identitātes, tēla un reputācijas teorētiskie aspekti un prakses jautājumi.
- Identitātes, tēla un reputācijas jēga un nozīme, to iespaidojošie faktori un saistība starp tiem.
- Tēla struktūra un tā saistība ar organizācijas auditorijām.
- Reputācijas krīzes un organizācijas, kā arī komunikācijas to laikā.
Šī vieslekcijas ir paredzēta kā lekciju cikls – jāapmeklē abas dienas. Pēc vieslekciju noklausīšanās studentiem, kas būs apmeklējuši abas dienas, tiks izsniegts apliecinājums, ka ir noklausīta vieslekcija par tēmu "Korporatīvais tēls un reputācija teorijā un praksē 6 st. apmērā. Uz vieslekciju aicināti visi Alberta koledžas studenti.
Obligāta vieslekcijas apmeklēšana studiju programmas "Sabiedriskās attiecības" studentiem.
Uz vieslekciju pieteikties Studiju daļā.