MĀRKETINGA KONKURSS
Noslēdzies mārketinga plānu konkurss, kurā piedalījās studiju programmas "Mārketings un tā inovācijas" 2. kursa studenti. Konkurss norisinājās no 2010. gada oktobra līdz 2011. gada 31. janvārim studiju kursa "Mārketinga plānošana" ietvaros.
Šoreiz studenti izstrādāja mārketinga plānus SIA "Narvesen" par dažādām tēmām: "Svaigi spiesta apelsīnu sula", "Elektroniskās cigaretes", "Take-away kafija", "Jauno komplektu veidošana", "Preses izdevumu mārketinga plāns", "Fast –food” piedāvājums".
Marketinga plānu tēmas piedāvāja uzņēmuma pārstāvji, kuri pēc tam arī piedalījās to vērtēšanā. Pēc žūrijas vērtējuma par labāko mārketinga plānu atzīts "Fast –food piedāvājums", kuru izstrādāja Gatis Artemjevs, Salvis Ceriņš, Ralfs Seiksts. Žūrijas simpātijas balvu saņēma plāns "Svaigi spiesta apelsīnu sula", kuru izstrādāja Zane Bērziņa, Kristaps Putniņš, Inga Upīte, Dinārs Osipovs.