Jūsu e-pasta adrese


Parole (Jūsu līguma Nr.)


RADOŠĀ DARBNĪCA

Radošā darbnīca "Personāla darba izpildes novērtēšanas plāna sagatavošana"

Studiju programma  "IESTĀŽU DARBA ORGANIZĀCIJA UN VADĪBA"

Vadītāji:

  1. Katri Vintiša, konsultante, LU vadībzinātnes doktorante.
  2. Armands Kalniņš, studiju programmas „IESTĀŽU DARBA ORGANIZĀCIJA UN VADĪBA” direktors, lektors


Izklāsts (darbnīca tiek organizēta 4 sadaļās):

1. Teorētiskais pamatojums. – A.Kalniņš.

2. Ievirze: īss darbnīcas un tās tematikas būtības izklāsts, uzdevumi, ka jāveic studentiem, organizatoriski jautājumi. Grupu darbs – novērtēšanas plāna iestrāžu sagatavošana. Tiek uzdoti mājas darbi studentiem. – K.Vintiša, A.Kalniņš. Sadaļas saturs:

  • Novērtēšanas sistēmas izstrādes pamatprincipi – teorētiskie aspekti;
  • Praktiskais darbs:
  1. Novērtēšanas mērķa un mērķauditorijas definēšana;
  2. Novērtēšanas kritēriju izstrāde;
  3. Komunikācijas plāna izstrāde.

3. Praktiskie darbi: studenti darbnīcas vadītāju uzraudzībā klātienē sagatavo darbnīcas "galaproduktu" - plānu, ko prezentē darbnīcas noslēgumā un atbilstoši vadītāju ieteikumiem pilnveido un nodod tā gala variantu. – K.Vintiša, A.Kalniņš. Sadaļas saturs:

  • Svarīgākie akcenti pārrunās – ieskats teorijā;
  • Praktiskais darbs:
  1. Vērtēšanas scenāriju izstrāde;
  2. Vērtēšanas situāciju lomu spēļu definēšana un izspēlēšana.

4. Darbnīcas pārskats (norise, secinājumi, ar ieteikumiem darbnīcas pilnveidei un atkārtotai norisei 2012.gada rudenī). – A.Kalniņš

Darbnīcā var piedalīties studenti, kuri apguvuši studiju kursu „Personāla vadība un ētika”, ieteicams, ja piedalās studenti, kuriem šajā semestrī plānots studiju kurss „Personāla vadības aktuālās problēmas un risinājumi”. Piedalīties tiek aicināti arī koledžas absolventi.

Laiks: 26.martā (3. darbnīcas sadaļa) no 18:00 līdz 21:10 un 4. aprīlī 18:00-19:30.  33. auditorija.

Mērķauditorija:  Darbnīcā piedalās 32 studenti, praktiskos uzdevumus veicot, tiek organizētas 8 grupas, katrā - pa 4 studentiem. Darbnīcā iesaistās visi studiju programmas „IESTĀŽU DARBA ORGANIZĀCIJA UN VADĪBA” 2.kursa dienas grupas studenti kvalifikācijas prakses laikā (kvalifikācijas prakses pasākums), tiek pieaicināti arī šīs studiju programmas 3.kursa vakara grupas un sestdienas grupas studenti (piesakoties individuāli pie studiju programmas direktora). Darbnīcā iespējams piedalīties arī citiem studiju programmas „IESTĀŽU DARBA ORGANIZĀCIJA UN VADĪBA” studentiem, piesakoties pie studiju programmas direktora.

DARBA LAIKS 21. UN 22.02.

18.02.2020.

Mainīts darba laiks 21.02. un 22.02.. Informējam, ka ir plānotas AK darba laika izmaiņas:. 21.02.2020. 10:00 - 13:30 22.02.2020. 10:30 - 17:30 . Uz tikšanos AK svinīgajā izlaidumā...

STUDIJU AKTIVITĀTES MARTĀ

19.02.2020.

17.03.2020.. Vieslekcija „Piedzīvojumi kolektīvam”. .

ERASMUS 2019/2020

20.02.2020.

PIESAKIES Erasmus+ mobilitātei. Erasmus+ ir viena no populārākajām studentu un mācībspēku apmaiņas programmām, kas veicina sadarbību starp augstākās izglītības iestādēm, kā arī augstākās...

STUDĒJOŠO KONFERENCE

22.10.2019.

Alberta koledža un Ekonomikas un kultūras augstskola ielūdz uz studējošo starptautisko zinātniski praktisko konferenci „Studējošo pētnieciskā darbība: teorija un prakse 2020”...

STUDIJU AKTIVITĀTES APRĪLI

19.02.2020.

21.04.2020.. Mācību ekskursija uz Bite Latvija.  .

STUDIJU AKTIVITĀTES MAIJĀ

19.02.2020.

19.05.2020.. Vieslekcija „Nacionālo simbolu lietošana pasākumos”. 23.05.2020.. Vieslekcija „HR procesu automatizācija”.  .

PASĀKUMS BALDONĒ

05.02.2020.

Alberta koledžas studenti Baldonē sarīko svētkus maznodrošinātajiem bērniem. Arī šogad Alberta koledžas Studējošo pašpārvaldes pārstāvji - Anna, Evita, Iluta un...

STUDIJU AKTIVITĀTES FEBRUĀRĪ

21.01.2020.

15.02.2020.. Vieslekcija „Mērķu definēšana personīgās un uzņēmējdarbības izaugsmes veicināšanai” .

MĀRKETINGA VIRZIENS

16.01.2020.

Studiju programma “Mārketings un tā inovācijas” iekļauta studiju virzienā “Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība”. Pēc Alberta koledžas...

Uzdot jautājumu