VII STUDENTU ZINĀTNISKI PRAKTISKĀ KONFERENCE
Mārketings šķiet ir cauraudis visu mūsu dzīvi. Ja 1935. gadā mārketings sevi definēja kā tādu biznesa aktivitāšu veikšanu, kas vada preču un pakalpojumu plūsmu no ražotājiem pie patērētājiem, tad 2007. gadā mārketings sevī ietvēra aktivitāšu, institūciju un procesu kopumu, lai radītu, darītu zināmu, nogādātu un mainītu piedāvājumus, kam ir vērtība patērētājiem, klientiem, partneriem un sabiedrībai kopumā.
Ko mēs varam teikt par mārketingu šodien?
2009. gada 29. aprīlī Alberta koledža organizē VII studentu zinātniski praktisko konferenci "Mārketings XXI gadsimtā".
Konferences mērķis ir attīstīt dažādu augstāko izglītības iestāžu studējošo sadarbību diskusijām par aktuāliem sociāliem, ekonomiskiem un politiskiem procesiem, meklējot, piedāvājot alternatīvas un risinājumus.
Ar saviem pētījumiem un zinātniskajām atziņām konferencē tiek aicināti piedalīties dažādu augstāko izglītības iestāžu studējošie, kuru studijas vai intereses ir saistītas ar šādām disciplīnām:
- Stratēģiskā vadība
- Sabiedriskās attiecības
- Reklāma un zīmolvadība
- Tirgus izpēte
- Starptautiskais mārketings
- Tiešais mārketings
- Datubāzu mārketings
- Pasākumu organizēšana
- Mārketings meklēšanas serveros u.c.
Konferences darba valodas: latviešu un angļu.
Pieteikšanās formu lūdzam atsūtīt ne vēlāk kā līdz 2009. gada 2. martam uz e-pastu: velta.mazure@alberta-koledza.lv
Rakstu iesūtīšanas termiņš ne vēlāk kā līdz 2009.gada 6. aprīlim.
Sūtīt uz e-pastu: velta.mazure@alberta-koledza.lv
Lūdzam pieteikt visus VII studentu zinātniski praktiskās konferences apmeklētājus līdz 2009.g. 27. aprīlim.
Cerot uz veiksmīgu sadarbību!
Velta Mazūre, Alberta koledžas Padomes priekšsēdētajas vietniece
velta.mazure@alberta-koledza.lv